تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سوختگی با بادکنک هلیومی؛ ۶ کودک به بیمارستان منتقل شدند

محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران از سوختگی شش کودک با بادکنک هلیومی و انتقال آنها به بیمارستان شهدای یافت‌آباد خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۲۷۱
۱۷:۳۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

سوختگی ۶ کودک با بادکنک هلیومی

دیدارنیوز: رئیس اورژانس استان تهران از سوختگی شش کودک با بادکنک هلیومی خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی، در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۳ امروز یک مورد حادثه آسیب‌دیدگی ناشی از بادکنک هلیومی به مرکز فوریت‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ استان تهران اطلاع داده شد که درپی آن و با توجه به نوع گزارش اعلامی سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران - کرج، پشت پاسگاه ۱۵۴ اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل گفت:‌ با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه مشاهده شد که در مجموع شش پسربچه ۱۰ تا ۱۳ ساله به دلیل مجاورت با بادکنک هلیومی دچار سوختگی از ۱۰ تا ۲۰ درصد شده‌اند.

به گفته رئیس اورژانس تهران، شش کودک آسیب دیده در این حادثه، پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، برای ادامه روند معالجه و تکمیل درمان از سوی آمبولانس‌ها به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی