تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس جمهور آمریکا فردا به اسرائیل می‌رود

خبر کذب رسانه روسی درباره سفر بایدن به اسرائیل

رسانه روسی راشا تودی امروز (سه‌شنبه) به اشتباه ویدیوی سفر یک سال پیش جو بایدن به اسرائیل را منتشر کرد و مدعی شد رئیس جمهور آمریکا امروز وارد اسرائیل شده، در حالی که قرار است این سفر فردا (چهارشنبه) انجام شود. این خبر کذب باعث شد تا برخی رسانه‌های داخلی هم دچار اشتباه شوند.

کد خبر: ۱۵۷۲۶۳
۱۴:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

خبر کذب رسانه روسی درباره سفر بایدن!

دیدارنیوز: در حالی که برخی رسانه‌های معتبر از سفر فردا (چهارشنبه) جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به اسرائیل خبر داده‌اند، رسانه روسی «راشا تودِی» در خبری کذب و اشتباه دقایقی پیش از ورود بایدن به اسرائیل خبر داد.

راشا تودِی در اشتباهی فاحش ویدئوی یک سال قبل را با عنوان خبر ورود بایدن به اسرائیل منتشر کرده است.

خبر کذب رسانه روسی درباره سفر بایدن!

به نوشته العربیه، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در پستی در پلتفرم «ایکس» نوشته که فردا چهارشنبه «برای ابراز همبستگی با اسرائیل مقابل حماس»، از اسرائیل بازدید خواهد کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، سه‌شنبه، ۲۴ مهر، ضمن تاکید بر سفر چهارشنبه بایدن به اسرائیل، به توافق آمریکا و اسرائیل درباره برنامه ارسال کمک به نوار غزه اشاره کرد.

بلینکن، تاکید کرد که بایدن به هماهنگی تنگاتنگ با شرکای اسرائیلی برای آزادی اسیران نزد حماس ادامه خواهد داد.

مطلب مرتبط:

سفر به خاورمیانه؛ بایدن به اسرائیل و اردن می‌رود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی