تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تیراندازی پلیس بلژیک؛ قاتل دو سوئدی کشته شد

پلیس بلژیک بامداد سه‌شنبه عملیاتی را برای دستگیری فرد مظنون به قتل دو سوئدی اجرا کرد که به زخمی شدن او منجر شد و این فرد درنهایت به دلیل جراحت وارده در بیمارستان جان باخت.

کد خبر: ۱۵۷۲۵۵
۱۳:۰۸ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

تیراتدازی پلیس بلژیک؛ قاتل دو سوئدی کشته شد

دیدارنیوز: عامل کشتن دو شهروند سوئدی در بروکسل در پی تیراندازی پلیس بلژیک کشته شد.

بنا بر اعلام دادستان فدرال بلژیک، پلیس این کشور بامداد سه‌شنبه عملیاتی را برای دستگیری فرد مظنون به قتل دو سوئدی اجرا کرد که به زخمی شدن او منجر شد. این فرد درنهایت به دلیل جراحت وارده در بیمارستان درگذشت.

عملیات پلیس حدود ساعت ۸ بامداد در محله شاربیک بروکسل، پایتخت بلژیک انجام شد و مظنون از پس از شلیک، زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

وزارت کشور بلژیک، مظنون را یک تبعه تونس معرفی کرد که بطور غیرقانونی در این کشور حضور داشته است.

فرد مهاجم دوشنبه‌شب با سلاحی که گمان می‌رود کلاشنیکف باشد، به دو شهروند سوئدی در جریان مسابقه فوتبال بلژیک و سوئد (مقدماتی یورو ۲۰۲۴) شلیک کرد و آن‌ها را از پا درآورد. در جریان این حادثه یک نفر نیز زخمی شد.

از آن زمان شهر بروکسل در بالاترین سطح هشدار تروریستی قرار دارد. به گفته وزیر کشور، سلاحی که او در این حمله استفاده کرده نیز پیدا شده است.

به نوشته رسانه‌های بلژیک، او ۴۵ ساله است و با وجود رد درخواست پناهندگی‌اش، بطور غیرقانونی در این کشور ساکن شده بود. او همچنین ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر و اعلام کرده بود که عضو داعش است و این افراد را برای خدا کشته است.

به گفته دادستانی فدرال بلژیک، «احتمالا» آتش زدن قرآن در استکهلم، دلیل مهاجم برای انتخاب شهروندان سوئد برای حمله بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی