تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فینال تورنمنت اردن

ترکیب احتمالی ایران برابر کی‌روش

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب (سه‌شنبه) در دیدار نهایی تورنمنت اردن، به مصاف کارلوس کی‌روش و قطری‌ها خواهد رفت که باید منتظر صحنه‌های جالبی در این تقابل باشیم.

کد خبر: ۱۵۷۲۵۲
۱۲:۳۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

ترکیب احتمالی ایران برابر کی‌روش

دیدارنیوز: تیم ملی ایران برای شکست قطر و قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه پای به میدان می‌گذارد.

تیم ملی ایران در حالی به مصاف قطر خواهد رفت که بعد از پیروزی مقابل اردن، شاگردان امیر قلعه‌نویی در جدالی سخت و حساس باید رودرروی تیم کارلوس کی‌روش قرار بگیرند. نکته مهم اینکه برای دیدار با قطر احتمالا ایران تغییر خاصی نخواهد داشت و شاید تنها یکی دو تغییر در خط دفاع و هافبک ایجاد شود.

در بازی قبلی ایران مهدی طارمی و سردار آزمون را در خط حمله داشت و با حضور این دو بازیکن موفق شد شرایط کاملا خوبی را در محوطه جریمه اردن تجربه کند. این در حالی است که البته معمولا در بازی‌های دوم فیفادی سرمربیان به نفرات دیگر میدان می‌دهند، اما این بار به نظر قلعه‌نویی قصد دارد ترکیب اصلی خود را مورد آزمایش مجدد قرار دهد.

ترکیب احتمالی ایران برابر کی‌روش

به این ترتیب علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی ایران خواهد بود و در قفس توری قرار خواهد گرفت. زوج مرکز خط دفاعی احتمالا حسین کنعانی و شجاع خلیل‌زاده خواهند بود و در این بازی تلاش خواهند کرد تا توانایی خود را به کادرفنی تیم ملی ثابت کنند. البته ممکن است در لحظه آخر تغییری در این پست ایجاد شود.

رامین رضاییان و احسان حاج صفی دو مدافع کناری تیم ملی هستند. در پست هافبک دفاعی سعید عزت‌اللهی اعتماد کافی را از سوی قلعه‌نویی به خود جلب کرده، اما ممکن است به عنوان زوج خود، روزبه چشمی را در این بازی داشته باشد.

یک خط جلوتر علیرضا جهانبخش و محمد محبی دو بازیکن لژیونری هستند که شانس بالایی برای حضور در ترکیب دارند و مهاجمان تیم ایران نیز سردار آزمون و مهدی طارمی هستند که زوج خشن و خطرناک تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی ایران برابر کی‌روش

ترکیب احتمالی تیم ملی:
علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی، سعید عزت‌اللهی، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی