تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
محمودزاده، نماینده مجلس مطرح کرد

طوفان الاقصی در واکنش به ظلم اسرائیل بود

جلال محمودزاده، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس با اشاره به اینکه مبارزان فلسطینی باید به این مساله دقت کنند که اگرچه خودشان تحت ظلم آشکار اسرائیل قرار دارند، اما خود نیز وارد دایره ظلم نشوند، گفت که عملیات طوفان الاقصی در واکنش به ظلم اسرائیل بوده است.

کد خبر: ۱۵۷۲۳۶
۰۹:۳۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

محمودزاده: طوفان الاقصی در واکنش به ظلم اسرائیل بود

دیدارنیوز: رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: حرکت اخیر که با نام «طوفان الاقصی» انجام شد واکنش و پاسخی به رفتار‌های خشونت‌آمیز اسرائیل بود. اما مردم فلسطین باید حواسشان جمع باشد که از مسیر اصلی که مبارزه با صهیونیسم است خارج نشوند و از حق و حقوق خود غافل نشوند.

جلال محمودزاده، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی، درخصوص حملات اخیر اسرائیل به نوار غزه، گفت: مستحضر هستید که طی سالیان طولانی به ویژه طی سال‌های محاصره نوار غزه، اسرائیل ظلم‌های متعددی را به مردم این منطقه روا داشته و از زیرپا گذاشتن حقوق انسانی مردم نوار غزه هیچ ابایی نداشته است.

وی ادامه داد: به ویژه در ماه‌های اخیر که از آغاز سال ۲۰۲۳ سپری شده رفتار‌های خشونت‌آمیز، حملات به نمازگزاران در مسجد الاقصی و اقدامات این چنینی بار‌ها و بار‌ها از سوی اسرائیلی‌ها تکرار شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس خاطرنشان کرد: به عقیده ما همه مردم فلسطین به صورت عام، یعنی نه اینکه فقط یک گروه خاص را مدنظر قرار دهیم بلکه عموم مردم فلسطین که هم شامل حماس می‌شود و هم سایر گروه‌های دیگری که در آنجا در حال مبارزه هستند، همگی مورد ظلم واقع شده‌اند و این در شرایطی بوده که کشور‌های غربی مدعی حقوق بشر همواره حامی و پشتیبان اسرائیل بوده‌اند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: حرکت اخیر که با نام «طوفان الاقصی» انجام شد، واکنش و پاسخی به رفتار‌های خشونت‌آمیز اسرائیل بود. مردم فلسطین باید حواسشان جمع باشد که از مسیر اصلی که مبارزه با صهیونیسم است خارج نشوند و از حق و حقوق خود غافل نشوند.

وی افزود: توصیه ما به مردم و مبارزان فلسطینی این است که با دقت مراقب باشند که وارد تله‌هایی که غرب و کشور‌های دیگر احتمالا پهن کردند تا موضوع را از مسیر اصلی خارج کرده و جای ظالم و مظلوم را عوض کنند، نشوند.

محمودزاده تاکید کرد: مبارزان فلسطینی باید به این مساله دقت کنند که اگرچه خودشان تحت ظلم آشکار اسرائیل قرار دارند، اما خود نیز وارد دایره ظلم نشوند تا غرب و اسرائیل با کمک دستگاه تبلیغاتی و رسانه‌ای خود به سوءاستفاده از این مساله اقدام نکنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی