تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
در خاورمیانه چه خبر است

روز یازدهم جنگ؛ جنایت در بیمارستان غزه

جنگ خونین گروه حماس و اسرائیل در حالی وارد یازدهمین روز خود شده که هزاران کشته و زخمی از دو طرف و صدها هزار آواره در شهر غزه برجای گذاشته است.

کد خبر: ۱۵۷۲۳۳
۰۹:۰۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ عربستان، اسرائیل را مسئول حمله به بیمارستان دانست

دیدارنیوز _ سرویس بین الملل: جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در ادامه خبرهای جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید.

روز یازدهم جنگ حماس و اسرائیل در حالی به پایان رسید که حمله مرگبار به بیمارستان غزه صدها کشته و زخمی برجای گذاشت و واکنش چند کشور علیه اسرائیل را برانگیخت در حالی که ارتش اسرائیل این حمله را به گروه جهاد اسلامی نسبت داد.

 

خبرهای چهارشنبه ۲۶ مهرماه

ساعت: ۰۰:۲۳/ عربستان حمله خونین به بیمارستان غزه را محکوم کرد

به نقل از العربیه، وزارت خارجه عربستان اعلام کرد: پادشاهی عربی سعودی با شدیدترین لحن «جنایت شنیع» بمباران بیمارستان خصوصی المعمدانی در غزه را محکوم می‌کند و مخالفت خود را با اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل که ناقض قوانین بین‌المللی است، ابراز می‌کند.

عربستان، اسرائیل را مسئول حمله به بیمارستان المعمدانی غزه دانسته و این اقدام ناقض قوانین بین‌المللی را تحولی خطرناک توصیف کرده که دست کشیدن جامعه بین‌المللی از معیار‌های دوگانه را می‌طلبد و خواستار گشودن فوری کریدور‌های امن برای کمک‌رسانی به ساکنان تحت محاصره غزه است.

ساعت: ۰۰:۲۰/ واکنش نتانیاهو به حمله مرگبار به بیمارستان غزه

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل انفجار مرگبار بیمارستان غزه را گردن فلسطینی‌ها انداخت.

او در بیانیه‌ای مدعی شد: «تمام دنیا می‌داند که تروریست‌های وحشی در غزه به بیمارستان حمله کردند، نه ارتش اسرائیل. آن‌هایی که بچه‌های ما را ظالمانه کشتند، بچه‌های خودشان را هم می‌کشند.»

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ عربستان، اسرائیل را مسئول حمله به بیمارستان دانست

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ عربستان، اسرائیل را مسئول حمله به بیمارستان دانست

ساعت: ۰۰:۰۹/ بورل: حمله به بیمارستان جنایتی هولناک است

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه را «جنایتی هولناک» توصیف کرده و خواستار سپردن عاملان این جنایت به عدالت شد.

 

خبرهای سه‌شنبه ۲۵ مهرماه

ساعت: ۲۳:۵۶/ روسیه و امارات خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت شدند

روسیه (کشوری که به اوکراین تجاوز نظامی کرده) و امارات عربی متحده در واکنش به حمله به یکی از بیمارستان نوار غزه خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد شدند.

به گفته معاون نماینده روسیه در سازمان ملل درخواست تشکیل جلسه اضطراری برای صبح چهارشنبه ۱۸ اکتبر ارائه شده است.

مقام‌های فلسطینی از کشته و مجروح شدن صد‌ها نفر در حمله به یکی از بیمارستان‌های غزه سخن می‌گویند.

ساعت: ۲۳:۳۱/ واکنش قطر به حمله به بیمارستان غزه: یک کشتار است

وزارت خارجه قطر سه‌شنبه شب در واکنش به حمله به یکی از بیمارستان‌های نوار غزه این حادثه را به عنوان «یک کشتار» محکوم کرد.

ساعت: ۲۳:۱۹/ اسرائیل می‌گوید که گروه جهاد اسلامی فلسطین مسئول حمله به بیمارستان غزه است

به نقل از اسکای نیوز، ارتش اسرائیل ادعا کرد که اطلاعات این رژیم نشان می‌دهد که گروه جهاد اسلامی فلسطین مسئول حمله به بیمارستان است.

پیتر لرنر، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که یک موشک از غزه که برای اسرائیل در نظر گرفته شده بود، از نزدیکی بیمارستان غزه عبور کرد که مورد اصابت قرار گرفت.

ساعت: ۲۲:۵۹/ لغو نشست عباس با جو بایدن پس از حمله اسرائیل به بیمارستان

به نقل از العربیه، یک مقام فلسطینی به خبرگزاری فرانسه گفت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان در واکنش به حمله اسرائیل به بیمارستان خصوصی «المعمدانی» در غزه شرکت خود در نشست برنامه‌ریزی شده با بایدن در امان، پایتخت اردن را لغو کرده و به رام‌الله بازگشته است.

ساعت: ۲۲:۵۰/ تظاهرات در پایتخت اردن

گزارش‌ها از امان، پایتخت اردن حاکی است که در پی حمله هوایی اسرائیل به یکی از بیمارستان‌های نوار غزه شماری از معترضان در این شهر تظاهرات کردند.

بنا به همین گزارش‌ها تظاهرکنندگان تلاش کردند تا وارد سفارت اسرائیل در امان شوند.

ساعت: ۲۲:۳۳/ اردوغان حمله اسرائیل به بیمارستان غزه را محکوم کرد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، حمله به بیمارستانی در غزه را "آخرین نمونه از حملات اسرائیل بدون اساسی‌ترین ارزش‌های انسانی" دانست.

اردوغان در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من از همه بشریت می‌خواهم که برای توقف این وحشیگری بی‌سابقه در غزه اقدام کنند.

ساعت: ۲۲:۲۰/ مصر حمله مرگبار اسرائیل به بیمارستان غزه را محکوم کرد

مصر حمله اسرائیل به بیمارستان الاهلی غزه را محکوم کرد و آن را "نقض خطرناک حقوق بشردوستانه بین المللی" خواند.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: «این حمله عمدی به اهداف غیرنظامی نقض خطرناک حقوق بین‌الملل حقوق بشر و ارزش‌های اولیه انسانی است».

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ کنعانی: حمله به بیمارستان جنایت وحشیانه بود

ساعت: ۲۲:۱۵/ بیش از ۸۰۰ نفر کشته و زخمی در حمله به بیمارستان

خبرنگار «العربیه» به نقل از منابعی در وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که در حمله موشکی اسرائیل به بیمارستان «الاهلی المعمدانی» در غزه طبق آمار اولیه بیش از ۸۰۰ نفر کشته و زخمی شدند.

ساعت: ۲۲:۰۳/ جمهوری اسلامی حمله اسرائیل را محکوم کرد

به نقل از رسانه وزارت خارجه، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت هولناک حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صد‌ها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه شد، با قوی‌ترین عبارات محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدام را یک جنایت جنگی وحشیانه و نسل کشی توصیف کرد و افزود: اسرائیل در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

کنعانی عمیق‌ترین مراتب همدردی دولت و ملت ایران با ملت و مقاومت فلسطین بویژه خانواده‌های شهدای این جنایت ددمنشانه را ابراز داشت و افزود: بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

کنعانی تاکید کرد انتظار می‌رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست عمل کنند.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ کنعانی: حمله به بیمارستان جنایت وحشیانه بود

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ کنعانی: حمله به بیمارستان جنایت وحشیانه بود

ساعت: ۲۱:۵۰/ پس از حمله به بیمارستان غزه، سه روز عزای عمومی اعلام شد

رسانه‌های دولتی فلسطین گزارش دادند که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پس از حمله مرگبار اسرائیل به بیمارستان الاهلی در شهر غزه، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

در بیانیه سازمان آزادیبخش فلسطین آمده است: "آنچه در حال وقوع است نسل کشی است. ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم که فورا برای توقف این کشتار مداخله کند. سکوت دیگر قابل قبول نیست."

ساعت: ۲۱:۰۲/ حداقل ۵۰۰ کشته در حمله هوایی اسرائیل به بیمارستان غزه

به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه می‌گوید دست کم ۵۰۰ نفر در حمله اسرائیل به بیمارستان الاهلی عرب کشته شده‌اند.

ساعت: ۲۰:۵۵/ ادعای حماس درباره حمله بی‌رحمانه اسرائیل به محوطه بیمارستان

به نقل از یورونیوز، گروه شبه‌نظامی حماس ادعا کرد که در حمله هوایی اسرائیل به محوطه یک بیمارستان در نوار غزه دستکم ۲۰۰ نفر کشته شدند.

گروه حماس می‌گوید در حمله هوایی اسرائیل به محوطه یک بیمارستان در نوار غزه «دستکم ۲۰۰ نفر» کشته شدند.

ساعت: ۲۰:۲۸/ نیروی هوایی اسرائیل از حمله به اهداف حزب الله در لبنان خبر داد

اعلامیه اسرائیل پس از آن صورت می‌گیرد که حزب الله اوایل امروز اعلام کرد که چهار تن از اعضای آن در جنوب لبنان کشته شده‌اند. ارتش اسرائیل اعلام کرد که چهار جنگجوی حزب الله در تلاش برای عبور از مرز کشته شدند.

نیروی هوایی اسرائیل همچنین اعلام کرد که یک هواپیمای بدون سرنشین را که "از لبنان به حریم هوایی اسرائیل نزدیک شد" اوایل روز گذشته سرنگون کرده است.

ساعت: ۱۹:۳۷/ ۹۴۰ کودک در حملات هوایی اسرائیل کشته شدند

به نقل از شبکه اسکای نیوز، دفتر رسانه‌ای حماس اعلام کرد که از ۷ اکتبر تاکنون حداقل ۹۴۰ کودک در حملات هوایی اسرائیل به غزه کشته شده‌اند.

تعداد زنان کشته شده نیز به ۱۰۳۲ نفر رسیده است.

ساعت: ۱۹:۰۵/سازمان ملل: اسرائیل باید به قانون بین‌المللی انسانی و قوانین جنگ احترام بگذارد

به نقل از شبکه العربیه، سازمان ملل متحد اعلام کرد: کوچ دادن اجباری ساکنان غزه عملا آغاز شده است. بیمارستان‌ها در نوار غزه به‌زودی از فعالیت خواهند افتاد و مخازن سوخت به‌طور کلی تمام شده است. باید فورا امکان امدادرسانی بشردوستانه به غزه فراهم شود. اسرائیل باید به قانون بین‌المللی انسانی و قوانین جنگ احترام بگذارد.

ساعت: ۱۸:۰۸/ تعداد فلسطینیان کشته شده به ۳۰۰۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین آخرین به‌روزرسانی خود درباره وضعیت غزه را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، تعداد افراد کشته شده در این منطقه به حداقل ۳۰۰۰ نفر رسیده و حدود ۱۲۵۰۰ نفر مجروح شده‌اند.

طبق این گزارش، در کرانه باختری ۶۱ نفر کشته و ۱۲۵۰ نفر زخمی شده‌اند.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ ۳ هزار کشته و ۱۲۵۰۰ زخمی در غزه

ساعت: ۱۷:۱۶/ «دستکم ۱۶ خبرنگار» از زمان آغاز جنگ در نوار غزه و اسرائیل کشته شده‌اند

کمیته محافظت از روزنامه‌نگاران مستقر در نیویورک کشته شدن دستکم ۱۳ خبرنگار فلسطینی و سه خبرنگار دیگر در اسرائیل را تائید کرد.

به گفته این کمیته چند خبرنگار فلسطینی روز سه‌شنبه در حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه کشته شدند.

ساعت: ۱۶:۴۸/ کشته‌شدن ۱۴۰۰ زن و کودک در ۱۱ روز

به نقل از العربیه، در حالی که غزه از ۱۱ روز گذشته تحت محاصره، ویرانی و بمباران شدید اسرائیل قرار دارد، شمار کشته‌ها در این شهر به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

سازمان جهانی بهداشت، سه‌شنبه ۲۵ مهر اعلام کرد که شمار کشته‌شدگان نوار غزه به ۲۸۰۰ نفر رسید که نیمی از آن‌ها زنان و کودکان هستند.

بر اساس این آمار، شمار زخمی‌های فلسطینی طی ۱۱ روز گذشته به ۱۱ هزار نفر افزایش یافته است.

دکتر ریچارد برنان، مدیر اورژانس منطقه‌ای دفتر شرق مدیترانه سازمان جهانی بهداشت، طی سخنانی در رسانه‌ها اعلام کرد که نیرو‌های اسرائیلی، ۱۱۵ حمله به مراکز بهداشتی غزه انجام دادند.

برنان همچنین با هشدار نسبت به شیوع انواع همه‌گیری‌ها، گفت: «باید برای جلوگیری از شیوع بیماری‌ها آماده باشیم.»

به گزارش «خبرگزاری فرانسه»، این مقام سازمان جهانی بهداشت گفت: «ما امروز در مصر جلساتی داریم تا تصمیم‌گیران را نسبت به تامین دسترسی به غزه در اسرع وقت، متقاعد کنیم.»

ساعت: ۱۴:۴۸/ استقرار تانک‌های اسرائیلی در مرز غزه

ارتش اسرائیل، سه‌شنبه ۲۵ مهر از استقرار شماری تانک در مرز با غزه خبر داد.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ استقرار تانک‌های اسرائیلی در مرز غزه +ویدیو

مقامات اسرائیلی پیشتر از ساکنان شمال نوار غزه خواستند با ترک منازلشان به جنوب این منطقه منتقل شوند.

 

ساعت: ۱۳:۱۷/ اسرائیل شهرک «مطله» را تخلیه کرد

العربیه اعلام کرد: اسرائیل شهرک «مطله» در نزدیکی مرز لبنان را به طور کامل تخلیه کرده است.

همچنین سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد در جریان حملات هوایی گسترده اسرائیل به غزه دست‌کم ۲۸۰۰ نفر کشته شدند که نیمی از آن‌ها زن و کودک هستند.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که در شرایط کنونی هیچ آتش‌بس بشردوستانه‌ای در غزه برقرار نخواهد شد.

ساعت: ۱۲:۲۹/ سوخت تمام بیمارستان‌های غزه در ۲۴ ساعت تمام می‌شود

این هشدار از سوی آژانس پناهندگان فلسطینی سازمان ملل، آنروا، صادر شده است.

این سازمان گفت که انتظار دارد ذخایر سوخت در بحبوحه تشدید بحران انسانی، دیگر دوام نیاورد.

بیمارستان‌ها در حال حاضر به ژنراتور‌های پشتیبان متکی هستند و پایان یافتن برق، زندگی هزاران بیمار را تهدید می‌کند.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ شلیک گلوله‌های خمپاره از جنوب لبنان به شهرک اسرائیلی

ساعت: ۱۲:۰۱/ ۱۱۰۰۰ نفر در غزه مجروح شدند که نیمی از آن‌ها زن و کودک هستند

یک مقام سازمان بهداشت جهانی می‌گوید ۱۱ هزار نفر در غزه زخمی شده‌اند که نیمی از آن‌ها زن و کودک هستند.

این سازمان گفت ۱۱۵ حمله به مراکز بهداشتی در غزه صورت گرفته است و آن‌ها باید برای پیشگیری از شیوع بیماری آماده شوند.

از ۷ اکتبر تاکنون بیش از ۲۸۰۰ نفر در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند.

ساعت: ۱۱:۳۵/ شلیک گلوله‌های خمپاره از جنوب لبنان به شهرک اسرائیلی

خبرنگار شبکه «العربیه» از شلیک گلوله‌های خمپاره از جنوب لبنان به شهرک اسرائیلی «مطله» خبر داد.

ساعت: ۱۱:۱۰/ پخش ویدیوی یک گروگان فرانسوی-اسرائیلی توسط حماس

به نقل از یورونیوز، انتشار ویدیوی یک گروگان زن فرانسوی-اسرائیلی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس واکنش تند امانوئل مکرون را برانگیخت.

الیزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس جمهوری فرانسه پس از مشاهده این ویدئو آنچه وی «ذلت و خواری» گروگان‌گیران خوانده را محکوم کرده است.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ واکنش تند مکرون به پخش ویدیوی گروگان فرانسوی-اسرائیلی

مکرون «گروگان‌گیری افراد بی‌گناه و صحنه‌سازی نفرت‌انگیز» از اسارت آن‌ها را به عنوان «اقدامی مفتضحانه» محکوم کرد و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط این گروگان فرانسوی شد.

در بیانیه الیزه همچنین آمده است که فرانسه به طور کامل بسیج شده و با شرکای خود برای آزادی گروگان‌های فرانسوی از دست حماس تلاش می‌کند.

ساعت: ۱۰:۴۰/ کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به نزدیکی گذرگاه رفح رسیدند

کاروان‌های حامل کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه که پیش‌تر در عریش، مرکز استان سینای مصر مستقر شده بودند به سمت گذرگاه رفح حرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کمک‌های بشردوستانه در حالی به نزدیکی مرز مصر و غزه رسیده‌اند که تلاش‌های بین‌المللی برای توافق بر سر ورود این کمک‌ها از طریق گذرگاه رفح شدت گرفته است.

مسئول یک سازمان غیردولتی مصری می‌گوید که این کاروان‌ها به ایستگاه پایانی مسیر خود در حرکت به سمت رفح رسیده‌اند و منتظر مرحله بعدی هستند.

ساعت: ۱۰:۲۵/ شادی کودک فلسطینی در میان جنگ و ویرانی

یک کودک فلسطینی به‌رغم جنگ و ویرانی و کوچ اجباری خانواده‌اش از مکان سکونتشان در شمال غزه، به شادی و پایکوبی می‌پردازد.

 

ساعت: ۱۰:۱۰/ رئیس سنتکام وارد اسرائیل شد

مایکل کوریلا، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) به اسرائیل سفر کرده است تا با رهبران نظامی اسرائیل از جمله هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل دیدار کند.

ساعت: ۰۹:۵۲/ تلفات در اسرائیل و کرانه غربی

پلیس اسرائیل اعلام کرد در جریان حمله حماس به شهر‌ها و شهرک‌های اسرائیلی اطراف غزه در هفتم ماه اکتبر جاری، ۵۵ نیروی پلیس کشته و ۴ نفر مفقود شده‌اند.

«العربیه» گزارش داد که ۲ فلسطینی در کرانه غربی توسط نیرو‌های اسرائیلی کشته شدند.

از ابتدای بحران کنونی میان حماس و اسرائیل در غزه، ۶۱ فلسطینی در کرانه غربی نیز با شلیک نیرو‌های اسرائیلی کشته شده‌اند.

ساعت: ۰۹:۳۶/ حمله موشکی به اسرائیل

شبکه «العربیه» اعلام کرد که منطقه نقب غربی در اسرائیل مورد هدف موشک از غزه قرار گرفت.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دست‌کم ۴۹ نفر در حملات شبانه اسرائیل به خان‌یونس و رفح در غزه کشته شدند.

ساعت: ۰۹:۰۱/ ۷۱ نفر در حملات هوایی اسرائیل در جنوب غزه کشته شدند

به نقل از الجزیره عربی، تعداد کشته شدگان حملات هوایی شبانه اسرائیل به جنوب نوار غزه به ۷۱ نفر افزایش یافت.

بسیاری از کشته شدگان زن و کودک بودند.

ساعت: ۰۸:۵۶/ کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به غیرنظامیان غزه

یوکو کامیکاوا، وزیر امور خارجه این کشور گفت که ژاپن ۱۰ میلیون دلار به غیرنظامیان غزه کمک خواهد کرد.

کامیکاوا در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که او همچنین به همتای اسرائیلی خود اطلاع داد که توکیو امیدوار است که اوضاع در اسرائیل و سرزمین‌های فلسطینی هر چه زودتر آرام شود.

ساعت: ۰۸:۲۲/ شمار کشته شدگان در پی حملات هوایی اخیر اسرائیل در جنوب غزه به ۵۴ نفر افزایش یافت

شبکه الجزیره اعلام کرد که تعداد کشته شدگان حملات هوایی اخیر اسرائیل در جنوب غزه به ۵۴ نفر رسیده است.

حداقل ۲۸ نفر از کشته شدگان از اردوگاه الشوط در رفح بودند و مرگ و میر شامل بسیاری از زنان و کودکان است.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛

مطلب مرتبط:

جنگ حماس و اسرائیل؛ اتفاقات روز دهم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی