تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تغییرات عجیب در AFC؛ بالاخره تکلیف سپاهان - الاتحاد چه شد؟

پس از لغو جنجالی دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در اصفهان، فوتبال کشورمان در انتظار اعلام رای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این دیدار آسیایی است، اما سایت این کنفدراسیون (AFC) ظاهرا مردم را به بازی گرفته و برنامه این مسابقه را در کمتر از ۲۴ ساعت از وضعیت به تعویق افتاده به لغو آن تغییر داده است!

کد خبر: ۱۵۷۲۲۵
۲۰:۲۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

تغییرات عجیب در AFC؛ بازی سپاهان - الاتحاد لغو شد؟

دیدارنیوز: در به‌روزرسانی جدید برنامه لیگ قهرمانان آسیا، تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا با حذف عبارت «به تعویق افتاده» مقابل برنامه بازی سپاهان و الاتحاد از عبارت «لغو شده» استفاده کرد!

خبر‌های ضد و نقیض درباره سرانجام دیدار سپاهان و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد.

سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، روز ۱۰ مهر قرار بود در ورزشگاه نقش جهان میزبان الاتحاد باشد، اما تیم عربستانی از حضور در زمین مسابقه خودداری کرد تا این دیدار برگزار نشود.

پس از برگزار نشدن این مسابقه در ۲ هفته گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سرنوشت این مسابقه مطرح شده است.

دیروز تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اعلام برنامه گروه C، مقابل دیدار سپاهان و الاتحاد از عبارت POSTPONED (به تعویق افتاده) استفاده کرد. استفاده از این عبارت سبب شد تا گمانه‌زنی تکرار این مسابقه تقویت شد.

تغییرات عجیب در AFC؛ بازی سپاهان - الاتحاد لغو شد؟

با گذشت ۲۴ ساعت، اما امروز تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا با به‌روزرسانی برنامه دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا با حذف عبارت POSTPONED، از کلمه CANCELED (لغو شده) استفاده کرده است! با توجه به این تغییر عبارت، حالا گمانه‌زنی‌ها درباره لغو بازی بالا گرفته و امید‌ها برای تکرار این مسابقه کمتر شده است.

تغییرات عجیب در AFC؛ بازی سپاهان - الاتحاد لغو شد؟

همه گمانه‌زنی‌ها در شرایطی است که AFC تاکنون درباره سرنوشت نهایی این مسابقه به طور رسمی اظهارنظر یا بیانیه‌ای صادر نکرده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی