تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۱۸۰۰ نفر از بانوان استقلالی در آزادی/ زنان مشوق به باشگاه می‌روند

در آستانه دیدار استقلال و هوادار در ورزشگاه آزادی، قرار است تنها ۱۸۰۰ نفر از زنان هوادار آبی‌های پایتخت به ورزشگاه بروند و در همین رابطه، زنان مشوق استقلالی قبل از استادیوم به باشگاه می‌روند.

کد خبر: ۱۵۷۲۲۳
۱۹:۳۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

استقلال

دیدارنیوز: گروهی از اعضای مشوقین تیم استقلال پیش از مسابقه این هفته تیم محبوب‌شان به باشگاه خواهند رفت.

طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از سوی سازمان لیگ قرار است تیم استقلال در دیدار خانگی هفته ششم روز جمعه ۲۸ مهر در استادیوم آزادی پذیرای تیم هوادار باشد.

در این دیدار مجوز حضور ۱۸۰۰ نفر از بانوان استقلالی صادر شده که به همین واسطه قرار است گروهی از مشوقین خانم باشگاه استقلال روز چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه در ساختمان این مجموعه حضور پیدا کرده و درباره مسائل مختلف مربوط به هرچه بهتر تشویق شدن تیم استقلال از سوی بانوان، هماهنگی‌های نهایی با آن‌ها صورت بگیرد.

طریقه استقرار، نوع شعارها، احترام به هواداران تیم مقابل، پرهیز از تنش و مسایلی از این دست از جمله این موارد است که د دیدار با مسئولان استقلال موارد لازم به آن‌ها منتقل می‌شود.

علاوه بر این نفرات، قرار است گروه مشوقین آقایان نیز در همان روز به باشگاه بروند تا برنامه‌های باشگاه را شنیده و برنامه‌های خودشان را نیز برای باشگاه بازگو کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی