تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
معاون فرماندار تهران تاکید کرد

توقف در حاشیه رودخانه‌ها ممنوع!

بشیری، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه توقف در حاشیه رودخانه‌ها با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی ممنوع است، گفت: شهروندان در تردد از محور سولقان- امامزاده داوود (ع) احتیاط کنند.

کد خبر: ۱۵۷۲۱۶
۱۷:۴۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

توقف در حاشیه رودخانه‌ها ممنوع!

دیدارنیوز: سعید بشیری با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، گفت: با توجه به این هشدار، از امروز بعدازظهر دوشنبه ۲۴ مهر تا صبح سه شنبه در ارتفاعات تهران به ویژه شمال و شمال غرب؛ رگبار، بارش باران و رعدوبرق شدید، وزش باد خیلی شدید، تندباد لحظه ای، احتمال بارش تگرگ و در قله‌ها بارش برف و کولاک خواهیم داشت.

وی افزود: این مخاطرات امکان سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و احتمال صاعقه خواهد داشت.

بشیری گفت: به هموطنان توصیه می‌شود ضمن خودداری از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها بویژه حوزه آبریز کن و محور سولقان- امامزاده داوود (ع)، احتیاط در تردد جاده‌ای بویژه در نواحی کوهستانی از جمله محور سولقان امامزاده داوود (ع) و پرهیز از کوهنوردی، از استحکام سازه‌های موقت، اطمینان حاصل کنند.

معاون فرماندار تهران تاکید کرد: هشدار‌های لازم جهت آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی داده شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی