تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اخبار استان مرکزی

دستگیری عامل تیراندازی در ساوه

فردی که روز گذشته با تیراندازی باعث ایجاد رعب وحشت در ساوه شده بود در عملیات پلیس این شهرستان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر: ۱۵۷۲۰۳
۱۲:۵۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

دستگیری عامل تیراندازی در ساوه

 

دیدارنیوز ـ استان مرکزی: سرهنگ "مجتبی جمالی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تیراندازی به سمت درب منزل یک شهروند در شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فردی به سمت منزل یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته، مخفیگاهش در استان قم شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی