تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حواشی بازی جنجالی در لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان - الاتحاد؛ میزبانی از ایران گرفته شد؟!

در حالی که رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار جنجالی سپاهان ایران و الاتحاد عربستان هنوز صادر نشده، اما برخی رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی ادعاهایی بحث‌برانگیز مطرح کرده‌اند؛ از جمله بازی دو تیم در عمان به جای ایران!

کد خبر: ۱۵۷۱۸۰
۱۰:۰۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

سپاهان - الاتحاد؛ میزبانی از ایران گرفته شد؟

دیدارنیوز: طبق اعلام المرضی روزنامه‌نگار عربستانی دیدار نمایندگان ایران و عربستان در عمان برگزار می‌شود.

پس از اتفاقات دیدار سپاهان و الاتحاد در نقش جهان که باعث شد این دیدار لغو شود و کاروان الاتحاد بدون انجام بازی ایران را ترک کرد صحبت‌های زیادی در خصوص نتیجه بازی و یا تکرار آن از سوی رسانه‌های ایرانی و عربستانی اعلام شده است.

در جدیدترین اظهار نظر عادل المرضی روزنامه‌نگار عربستانی که روی خط برنامه تلویزیونی الحصاد الریاضی آمده بود در خبری فوری اعلام کرد که این دیدار تکرار خواهد شد و عمان میزبان این نبرد خواهد بود.

پیش از این یک مجری دیگر هم پیشنهاد کرده بود این مسابقه در عمان برگزار شود.

باید منتظر رای کمیته انضباطی AFC برای این دیدار بمانیم و ببینیم که در پایان همین رای اعلام خواهد شد و یا رایی دیگر در انتظار این مسابقه است. دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان در این خصوص تعامل کرده‌اند و هر دو فدراسیون به تکرار بازی در زمانی دیگر رضایت داده‌اند.

برگزاری مسابقه در کشور ثالث از سال ۲۰۱۶ در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به روال عادی در دیدار‌های نمایندگان ایران و عربستان تبدیل شده بود که این فصل لیگ قهرمانان این رای شکست و دیدار پرسپولیس - النصر و نساجی - الهلال در ورزشگاه آزادی برگزار شد و حالا شاید استثنائا دیدار سپاهان و الاتحاد در یک کشور دیگر برگزار گردد.

مطلب مرتبط:

آخرین خبر از بازی سپاهان - الاتحاد

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی