تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
جامعه ایران در شوک حادثه تلخ برای هنرمند سرشناس

درخواست یک نماینده؛ اشد مجازات برای قاتلان مهرجویی و همسرش

پس از قتل وحشتناک داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در یک ویلا، جواد نیک بین نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار اشد مجازات برای قاتلان این اتفاق ناگوار شد.

کد خبر: ۱۵۷۱۵۴
۱۷:۱۰ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲

درخواست یک نماینده؛ اشد مجازات برای قاتلان مهرجویی و همسرش

دیدارنیوز: به دنبال قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش، یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار شناسایی و محکومیت عاملان این حادثه به اشد مجازات شد.

جواد نیک بین با اشاره به حادثه قتل داریوش مهرجویی فیلم‌ساز ایرانی و همسرش اظهار کرد: آقای مهرجویی یکی از هنرمندان خوب کشور بود و نه به دلیل هنرمند بودن او بلکه بخاطر انسانیت او قوه قضائیه و نیروی انتظامی باید به صورت جدی موضوع را پیگیری و نتیجه تحقیقات خود را به سمع مردم برسانند.

وی گفت: ضمن تسلیت به جامعه هنرمندان خواهان آن هستم که مجموعه اطلاعاتی و امنیتی کشور جزئیات این فاجعه را هرچه زودتر به سمع مردم برسانند و قاتل این دو بزرگوار شناسایی و به اشد مجازات محکوم شوند.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شامگاه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در حادثه‌ای هولناک در منزل شخصی‌شان در کرج به قتل رسیدند. در پی این حادثه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی تاکید کرد که روشن شدن ابعاد قتل داریوش مهرجویی را با جدیت مطالبه و پیگیری می‌کند.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز نیز به ارائه توضیحاتی درباره آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش پرداخت و گفت: براساس گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

وی افزود: ضرباتی با چوب و یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده است که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز، طبق گزارش پزشکی قانونی فرضیه‌ها درمورد تجاوز درمورد هر دو نفر از مقتولین منتفی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی