تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

کنعانی: اسرائیلی‌ها باید خاک فلسطین را ترک کنند

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به جنگ در منطقه و درخواست اسرائیلی‌ها از مردم غزه برای تخلیه منطقه شمالی گفت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، اسرائیلی‌های غاصب و اشغالگر هستند.

کد خبر: ۱۵۷۱۵۳
۱۷:۰۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲

کنعانی: اسرائیلی‌ها باید خاک فلسطین را ترک کنند

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تبلیغات اسرائیل با هدف زمینه سازی برای کوچاندن اجباری مردم فلسطین نوشت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، اسرائیلی‌های غاصب و اشغالگر هستند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تحولات فلسطین و همچنین اقدامات مختلف نظامی و تبلیغاتی اسرائیل و برخی حامیان آن با هدف زمینه‌سازی برای کوچاندن اجباری مردم مظلوم فلسطین از نوار غزه در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، اسرائیلی‌های غاصب و اشغالگر هستند.

وی افزود: ملت فلسطین صاحبان اصلی و مالکان همیشگی این سرزمین هستند و همانگونه که دهه‌ها برای آزادی سرزمین خود صبر، مجاهدت و مقاومت و جانفشانی کردند، همچنان خواهند ماند و سرزمین خود را از لوث وجود اشغالگران جنایت پیشه پاک خواهند کرد.

کنعانی همچنین نوشت: اشغال هر چقدر هم که طولانی شود، حقی برای اشغالگر ایجاد نمی‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی