تیتر امروز

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

کنعانی: اسرائیلی‌ها باید خاک فلسطین را ترک کنند

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به جنگ در منطقه و درخواست اسرائیلی‌ها از مردم غزه برای تخلیه منطقه شمالی گفت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، اسرائیلی‌های غاصب و اشغالگر هستند.

کد خبر: ۱۵۷۱۵۳
۱۷:۰۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲

کنعانی: اسرائیلی‌ها باید خاک فلسطین را ترک کنند

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تبلیغات اسرائیل با هدف زمینه سازی برای کوچاندن اجباری مردم فلسطین نوشت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، اسرائیلی‌های غاصب و اشغالگر هستند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تحولات فلسطین و همچنین اقدامات مختلف نظامی و تبلیغاتی اسرائیل و برخی حامیان آن با هدف زمینه‌سازی برای کوچاندن اجباری مردم مظلوم فلسطین از نوار غزه در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، اسرائیلی‌های غاصب و اشغالگر هستند.

وی افزود: ملت فلسطین صاحبان اصلی و مالکان همیشگی این سرزمین هستند و همانگونه که دهه‌ها برای آزادی سرزمین خود صبر، مجاهدت و مقاومت و جانفشانی کردند، همچنان خواهند ماند و سرزمین خود را از لوث وجود اشغالگران جنایت پیشه پاک خواهند کرد.

کنعانی همچنین نوشت: اشغال هر چقدر هم که طولانی شود، حقی برای اشغالگر ایجاد نمی‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی