تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
همه چیز به نظر نهایی AFC بستگی دارد

آخرین خبر از بازی سپاهان - الاتحاد

پس از جنجال در بازی سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که به دلیل برخی مسایل در اصفهان برگزار نشد، رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تغییراتی را درخصوص وضعیت این دیدار ایجاد کرده است.

کد خبر: ۱۵۷۱۴۳
۱۳:۵۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲

آخرین خبر از بازی سپاهان - الاتحاد

دیدارنیوز: وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تغییراتی را درخصوص وضعیت دیدار سپاهان و الاتحاد ایجاد کرد.

همچنان علاقه‌مندان به فوتبال در انتظار تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص وضعیت دیدار جنجالی سپاهان و الاتحاد هستند. مسابقه‌ای که به دلیل عدم حضور تیم عربستانی در زمین مسابقه برگزار نشد و کمیته انضباطی AFC باید در این خصوص نظر نهایی خود را صادر کند.

پس از عدم برگزاری این مسابقه، وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت این دیدار را به حالت «لغو شده» یا «Canceled» درآورد و از به انجام نرسیدن این مسابقه خبر داد. اما از صبح امروز تغییراتی در وضعیت جدال جنجالی دو تیم ایجاد شده و این بار سایت AFC از عبارت «به تعویق افتاد» یا «Postponed» استفاده کرده است.

آخرین خبر از بازی سپاهان - الاتحاد

در واقع این تغییرات در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند یک پالس مثبت بزرگ به معنای تکرار دیدار سپاهان و الاتحاد باشد چرا که استفاده از عبارت «به تعویق افتاد» نشان دهنده این موضوع است که AFC قصد دارد این بازی پرحاشیه را مجددا برگزار کند.

البته از صبح امروز بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا از تکرار دیدار سپاهان و الاتحاد در اصفهان خبر داده که این موضوع صحت ندارد و سایت AFC تنها درباره اعلام آخرین وضعیت این دیدار که قرار بوده در نقش جهان برگزار شود، از عبارت «به تعویق افتاد» استفاده کرده است.

طی روز‌های گذشته و پس از اتفاقات این بازی، مسئولین ورزشی، سیاسی و عالی رتبه دو کشور از جمله وزاری امور خارجه ایران و عربستان تماس‌های متعددی با یکدیگر داشتند تا این موضوع را حل و فصل کنند و از بروز حواشی و تنش‌ها جلوگیری شود.

روز گذشته نیز هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، از تعامل فدراسیون‌های ایران و عربستان برای توافق بر سر تکرار این مسابقه خبر داده بود. حالا همه چیز به نظر نهایی AFC بستگی دارد تا نظر نهایی خود را درخصوص این بازی اعلام کند که در صورت تکرار جدال سپاهان و الاتحاد، این بازی در چه استادیومی برگزار می‌شود.

با توجه به تغییری که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آخرین وضعیت دیدار برگزار نشده سپاهان و الاتحاد ایجاد کرده، می‌توان گفت که احتمال تکرار این بازی حالا بیشتر از هر زمان دیگری افزایش یافته است که این موضوع به دلیل رایزنی‌های هفته‌های اخیر فدراسیون فوتبال و مقامات سیاسی کشور است.

هر چند که زمان و مکان این بازی هنوز مشخص نیست، ولی در این پرونده، تلاش‌های فدراسیون فوتبال به نتیجه رسیده تا برای نخستین بار در چنین موضوعی، خواسته‌های طرف ایرانی به کرسی بنشیند که البته این اتفاق دلایل مختلفی دارد از جمله نفوذ فدراسیون و خواست دو کشور که تقریبا می‌توان گفت تکلیف این مسابقه روشن شده و باید در انتظار تکرار جدال سپاهان و الاتحاد باشیم و خبری از سه بر صفر شدن این مسابقه به سود طرف سعودی نخواهد بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی