تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تذکر یک نماینده به قالیباف؛ از قول وزیر گفتید مشکل کمبود معلم حل شده، اما حل نشده!

پس از تذکر یک نماینده درباره وضعیت مدارس و کمبود معلم، قالیباف رئیس مجلس از جلسه غیررسمی مجلس با وزیر آموزش و پرورش خبر داده است. حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر خود به قالیباف گفت: شما از قول وزیر آموزش و پرورش گفتید مشکل کمبود معلم در تمام مدارس حل شده، اما این اتفاق رخ نداده است ضمن اینکه علاوه بر کمبود معلم، افراط و تفریطی در پذیرش آموزگار صورت می‌گیرد که باید بعدا مجلس جمع کند.

کد خبر: ۱۵۷۱۲۹
۱۱:۳۴ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲

تذکر یک نماینده به قالیباف؛ از قول وزیر گفتید مشکل کمبود معلم حل شده، اما حل نشده!

دیدارنیوز: قالیباف گفت: مجلس جلسه غیررسمی با وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری درباره وضعیت مدارس و کمبود معلم گفت: مجلس جلسه غیررسمی با وزیرآموزش و پرورش برگزار می‌کند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر گفت: با توجه به اینکه مجلس در حال بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم است، قرار شده که در یک جلسه غیر رسمی جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شود.

وی با بیان اینکه گزارش نظارتی در حال تنظیم است، گفت: این جلسه با حضور رییس سازمان استخدامی خواهد بود؛ سعی می‌کنیم روز یکشنبه پیگیری کنیم.

حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرش خطاب به رئیس مجلس گفت: شما از قول وزیر آموزش و پرورش گفتید مشکل کمبود معلم در تمام مدارس حل شده، اما این اتفاق رخ نداده است ضمن اینکه علاوه بر کمبود معلم، افراط و تفریطی در پذیرش آموزگار صورت می‌گیرد که باید بعدا مجلس جمع کند.

وی ادامه داد: مشکل دیگر تامین مستخدمین مدارس است؛ چطور یک مدرسه با ۳۰۰ دانش آموز حتی یک مستخدم ندارد؟

حاجی دلیگانی وضعیت آموزش و پرورش را نامناسب خواند و افزود: سالیان سال است که سازمان استخدامی اجازه استخدام معلم نداده است؛ کسی جوابگو نیست و شناخت درستی از آموزش و پرورش هم وجود ندارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی