تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تذکر یک نماینده به قالیباف

صباغیان: مجلس باید در جریان نحوه کمک به حماس قرار بگیرد

محمدرضا صباغیان، نماینده مهریز در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره جنگ در غزه گفت: لازم است در مجلس جلسات غیرعلنی برگزار شود تا نمایندگان در جریان سیاست‌های دولت نسبت به وضعیت حماس و کمک به آن‌ها قرار بگیرند، چرا که اطلاعات کنونی ما تفاوتی با شهروندان عادی ندارد.

کد خبر: ۱۵۷۱۲۴
۱۰:۳۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲

صباغیان: مجلس باید در جریان نحوه کمک به غزه قرار بگیرد

دیدارنیوز: محمدرضا صباغیان، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید در جریان نحوه کمک به مردم غزه قرار بگیرند.

نماینده مهریز در مجلس یازدهم ضمن درخواست از رئیس مجلس برای حضور در دیگر کشور‌ها در جهت حمایت از غزه، خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی صحن به منظور ارائه اطلاعاتی پیرامون سیاست‌های دولت و نحوه کمک‌رسانی به مردم غزه شد.

محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۳مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: هم اکنون شرایط سخت و اسفباری برای غزه ایجاد شده است و مردم این منطقه روز‌های سختی را می‌گذرانند، بنابراین انتظارمان این است که حداقل همانطور که وزرای انگلیس و دیگر کشور‌ها و مسئولان آمریکا راه افتاده اند و در حمایت از اسرائیل به کشور‌های مختلف می‌روند، حضرتعالی نیز در این زمینه حرکتی انجام دهید.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم ادامه داد: البته من خبر دارم شما در این زمینه با مسئولان تعدادی از کشور‌ها تماس داشته اید، ولی نیاز است در برخی جا‌ها حضوری بروید، چرا که غزه در شرایط بسیار سختی قرار دارد.

وی تصریح کرد: اینکه در مجلس اعلام حمایت کردید، اقدام خوبی است، ولی واقعیت این است که این موضوع بسیار مهم بوده و جنابعالی باید در این زمینه حضور بیشتری داشته باشید، ضمن اینکه لازم است در مجلس جلسات غیرعلنی برگزار شود تا نمایندگان در جریان سیاست‌های دولت نسبت به وضعیت حماس و کمک به آن‌ها قرار بگیرند، چرا که اطلاعات کنونی ما تفاوتی با شهروندان عادی ندارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی