تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

زلزله ۶.۴ ریشتری در افغانستان؛ مشهد لرزید

محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اعلام اینکه زلزله ۶.۴ ریشتری در افغانستان خسارتی در خراسان جنوبی به دنبال نداشته، گفت که این زلزله شدید در مشهد احساس شده است.

کد خبر: ۱۵۷۱۱۲
۰۸:۲۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲

زلزله ۶.۴ ریشتری در افغانستان؛

دیدارنیوز: زلزله افغانستان خسارتی در خراسان جنوبی برجای نگذاشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون در پی زلزله افغانستان هیچ گونه خسارتی در نقاط مختلف خراسان جنوبی گزارش نشده است.

محمدعلی آخوندی اظهار کرد: زمین لرزه‌ای با قدرت ۶.۴ ریشتر ساعت ۷:۰۸ امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه بار دیگر افغانستان را لرزاند.

وی افزود: از زمان زلزله قبلی افغانستان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۹ مهرماه خانه‌های هلال، بنیاد مسکن و فرمانداری‌ها همچنان موارد را رصد می‌کنند و تاکنون از هلال احمر و فرمانداری‌ها گزارشی مبنی بر خسارت واصل نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب از این شهرستان‌ها به روستا‌های مرزی استان برای بررسی خسارت‌های احتمالی اعزام شده‌اند و تاکنون خسارتی گزارش نشده است، یادآور شد: این زلزله در شهرستان‌های زیرکوه، قاین و بیرجند احساس شد، اما شدت آن در مشهد بیشتر بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی