تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رایزنی رئیسی با امیر قطر و نخست‌وزیر عراق درباره فلسطین

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری درباره تحولات اخیر در منطقه و جنگ بین حماس و اسرائیل، به رایزنی با امیر قطر و نخست‌وزیر عراق درخصوص فلسطین پرداخت.

کد خبر: ۱۵۷۱۰۳
۱۹:۰۹ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲

رایزنی رئیسی با امیر قطر و نخست‌وزیر عراق درباره فلسطین

دیدارنیوز: دیوان امیری قطر و خبرگزاری عراق از رایزنی تلفنی رئیس‌جمهور اسلامی ایران با شیخ «تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» و «محمد شیاع السودانی» درباره اوضاع کنونی در فلسطین اشغالی خبر دادند.

در بیانیه دیوان امیری قطر آمده که «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه با شیخ «تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» امیر قطر درباره اوضاع کنونی فلسطین اشغالی و وضعیت نوار غزه گفت‌وگوی تلفنی داشته است.

به گزارش الجزیره، امیر قطر در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور ایران بر اهمیت تلاش برای کاهش تنش و درگیری‌ها و دور نگه داشتن غیرنظامیان از پیامد‌های جنگ تأکید کرد.

شیخ تمیم افزود: خواستار ایجاد گذرگاه‌هایی امن در غزه و امدادرسانی به مردم آن و جلوگیری از گسترش دامنه خشونت و درگیری‌ها هستیم.

وی عنوان کرد، مواضع کشورش در رابطه با محکومیت هدف قرار دادن غیرنظامیان و مجازت دسته جمعی و کوچاندن فلسطینیان در غزه ثابت است.

خبرگزاری عراق نیز خبر داد رئیسی و السودانی درباره اوضاع در فلسطین اشغالی رایزنی کردند.

طبق این گزارش نخست‌وزیر عراق و رئیس‌جمهور ایران «بر اهمیت لغو محاصره ناعادلانه و ظالمانه غزه، ایجاد گذرگاه‌های امن برای انتقال غیرنظامیان و ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان» تأکید کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی