تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
چمران در بازدید از پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا مطرح کرد

اقدامات مقطعی در مبارزه با موادمخدر جوابگوی تهران نیست

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که اقدامات مقطعی در امر مبارزه با مواد مخدر جوابگوی کلان‌شهر تهران نیست و همه سازمان‌های دخیل باید همراه باشند.

کد خبر: ۱۵۷۰۹۵
۱۷:۱۷ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲

اقدامات مقطعی در مبارزه با موادمخدر جوابگوی تهران نیست

دیدارنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که اقدامات مقطعی در امر مبارزه با مواد مخدر جوابگوی کلان‌شهر تهران نبوده و همه سازمان‌های دخیل در این ماموریت باید اهتمام ویژه‌ای در این موضوع داشته باشند.

مهدی چمران با حضور در مقر ستاد مرکزی پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا گفت: ابتدا از اقدامات شایسته پلیس در امر مبارزه با موادمخدر به خصوص در کلان‌شهر تهران تشکر و قدردانی می‌کنم. جمهوری اسلامی ایران اقدامات شایسته‌ای را در مبارزه با موادمخدر انجام داده که این اقدامات حتی برای جوانان سایر کشور‌های دنیا نیز بسیار تاثیرگذار و با اهمیت است.

وی با بیان اینکه ما شاهد اقدامات خوب پلیس در امر مبارزه با موادمخدر در سطح شهر تهران هستیم، به روند مهاجرت از دیگر نقاط کشور به تهران اشاره کرد و گفت: برخی از افراد به علت نداشتن شغل و حرفه لازم در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران سکونت دارند و برخی از آن‌ها برای امرار معاش خود اقدام به فروش موادمخدر می‌کنند و برخی از آن‌ها نیز در این راستا گرفتار مصرف موادمخدر می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اهمیت مبارزه با موادمخدر و توجه به مطالبات مردم شهر تهران برای برخورد با این موضوع، اظهارکرد: اقدامات مقطعی در امر مبارزه با مواد مخدر جوابگوی کلانشهر تهران نبوده و همه سازمان‌های دخیل در این ماموریت باید اهتمام ویژه‌ای در این موضوع داشته باشند.

چمران ابراز امیدواری کرد که با انجام اقدامات هم افزا در به کارگیری تجهیزات و امکانات موجود و سازماندهی آن در امر مبارزه با مواد مخدر بتوانیم مبارزه‌ای هدفمند با اعتیاد در جامعه داشته باشیم و این امر با کار کارشناسی و جلسات مستمر و پیگیری و عمل به مصوبات قابل اجرا است.

وی همچنین گفت که شورای شهر تهران و شهرداری تهران در جلسات خود به موضوع مبارزه با موادمخدر نیز ورود خواهد کرد و از پلیس نیز دعوت به عمل خواهد آمد تا در این جلسات به راهکار کاربردی دست پیدا کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی