تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم منادیان الاقصی؛ (پوشش اختصاصی دیدار)

محمدمهدی اسماعیلی: شمارش معکوسِ نابودی اسرائیل آغاز شد/ دوران سلطه رسانه‌های غربی به پایان رسیده

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم منادیان الاقصی که برای بزرگداشت شهدای خبرنگار جنگ حماس با اسرائیل، در سالن اجتماعات خبرگزاری قدس برگزار شد، سخنرانی کرد.

کد خبر: ۱۵۷۰۸۲
۱۳:۵۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲

محمدمهدی اسماعیلی: شمارش معکوسِ نابودی اسرائیل آغاز شد/ دوران سلطه رسانه‌های غربی به پایان رسیده

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه ۲۲ در مراسم منادیان الاقصی که برای بزرگداشت شهدای خبرنگار جنگ حماس با اسرائیل، در سالن اجتماعات خبرگزاری قدس برگزار شد، سخنرانی گفت: «با وجودی که تعداد زیادی خبرنگار و عکاس در غزه شهید شدند ولی بسیاری همچنان داوطلب حضور در میدان هستند. خود مردم به مثابه خبرنگاران افتخاری آماده هستند که جنگ جریان مقاوت با اشغالگران را پوشش دهند و ما آمادگی داریم با ایجاد تشکل‌های فراگیر، به این همت و ایثار کمک کنیم».

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: «رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قواعد اخلاقی و انسانی پایبند نیست ولی با وجودی که تمام ابزارها و امکانات رسانه‌ای و نظامی را در اختیار دارد، در مقابل اراده مردم فلسطین زانو زده است».

وی در سخنان خود که در حضور جمعی از نمایندگان مقاومت اسلامی، سفرای کشور‌های اسلامی، خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه‌ها و کارشناسان حوزه فلسطین و غرب آسیا در خبرگزاری قدس برگزار شد، یادآور شد: «دوره سلطه رسانه‌های غربی به پایان رسیده است. امروز رژیم صهیونیسی به مدد گروه‌های مقاومت در ضعف شدید به سر می‌برند».

اسماعیلی خاطرنشان کرد: «تلاش برای ارائه تصویر جعلی از قدرت رژیم صهیونیستی ادامه دارد، اما شمارش معکوس برای سقوط و سرنگونی رژیم اسرائیل آغاز شده است».

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه توضیح داد: امروز معادلات سیاسی، امنیتی، رسانه‌ای و خبری تغییر کرده و اگر تحولات امروز را چند دهه قبل کسی میخواست پیش بینی کند به او انگ متوهم زده می‌شد. امروز رژیم وحشی صهیونیستی که به هیچ قاعده اخلاقی و انسانی توجهی ندارد و همه ابزار‌های رسانه‌ای و سیاسی دنیا را در اختیار دارد این طور جلوی مقاومت زانو می‌زند. این اتفاق به قدری مهم است که ما هنوز ابعاد مهم آن را درک نکرده ایم.

اسماعیلی گفت: در یک روز نیرو‌های مقاومت وارد اراضی اشغالی شده و صهیونیست‌ها را به هلاکت می‌رساند و تعداد قابل توجهی از سران و افراد مهم را به اسارت در میاورد و ان‌ها را به خفت و خاری می‌کشاند.

وی در ادامه افزود: در جنگ ۶ روزه در یک شب رژیم صهیونیستی تمامی فرودگاه‌های عربی را با خاک یکسان کرد و کشور‌های عربی در آستانه سقوط قرار گرفتند و بلندی‌های جولان اشغال شد و رهبران عرب همه مجبور به عقب نشینی شدند و بعد این عقب نشینی زمینه سازش خفت بار میان کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی فراهم شد. امام بزرگوار فریاد حمایت از فلسطین سر داد و معادلات به تدریج تغییر کرد.

اسماعیلی بیان داشت: در انتفاضه اول وقتی کودکان فلسطینی با سنگ به مبارزه با صهیونیست‌ها می‌پرداختند به همت و نگاه ان‌ها تحسین و درود میفرستادیم، اما در آن هنگام کسی فکر نمی‌کرد این مبارزه به این نقطه برسد و فشار‌های زیادی بر صهیونیست‌ها اعمال شود این در حالی است که صهیونیست‌ها به کودکان خود اموزش می‌دادند که سرزمین موعود از نیل تا قرات است و محدود به فلسطین اشغالی نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد همچنین تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال این است که با جنگ رسانه‌ای کرسی ظالم و مظلوم را تغییر دهد. موضوع تاسیس رژیم جعلی از سال ۱۹۱۸ شروع شد و همین جنگ طلبان اروپایی آن زمان طرح سرزمین مقدس برای صهیونیست‌ها را پیش کشیدند. شهید قسام دهه سی میلادی با صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها که حامی آن‌ها بوند درگیر شدند. نیرو‌های صهیونیستی سی سال جنایت کردند تا موفق شدند این رژیم جعلی را تاسیس کنند. این اتفاقات انقدر سخت و پیچیده بود که بریتانیا به تنهایی قادر نبود این کار را تنها انجام دهد و بعد هم ۷۵ سال جنایت کردند. امروز مشاهده می‌کنیم که صهیونیست‌ها در ذلت قرار دارند.

اسماعیلی همچنین توضیح داد: من در اجلاس وزرای فرهنگ منطقه مطرح کردم دوران سلطه رسانه‌های غربی تمام شده و عصر سلطه رسانه‌های غربی به پایان رسیده است و دشمن امروز هیبت خود را از دست داده است. در هر نظر سنجی که امروز در غرب برگزار میشود مدافعان حقوق فلسطین خودنمایی می‌کنند. ما در جامعه رسانه‌ای امروز خدمت شما اعلام میکنیم که در کنار شما هستیم و جامعه ایران داغدار شماست و با دیدن کودکان چند روزه که شهید شده اند ما هم با شما اشک می‌ریزیم. ما پای این انقلاب تمام قد ایستاده‌ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی