تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جلال رشیدی کوچی مطرح کرد

جزییات طرح تحقیق و تفحص از فیلترینگ؛ دست‌های پشت پرده رو می‌شوند؟

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از فیلترینگ گفت: به زودی طرح ثبت، و برروی سامانه بارگذاری می‌شود که نمایندگان متقاضی آن را امضا کنند. در این طرح تلاش می‌کنیم دست‌های پشت پرده را نیز مشخص کنیم.

کد خبر: ۱۵۷۰۱۵
۱۷:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

جزییات طرح تحقیق و تفحص از فیلترینگ؛ دست‌های پشت پرده رو می‌شوند؟

دیدارنیوز: طبق قانون آن نهادی که مجلس می‌تواند در خصوص فیلترینگ از آن تحقیق و تفحص داشته باشد، وزارت ارتباطات است چرا که آن‌ها اطلاعات و آمار را دارند و باید پاسخگو باشد و وزیر است که باید از حق مردم دفاع کند.

رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت در مجلس با بیان اینکه این طرح دارای ۴ محور است، گفت: از مهم‌ترین محور‌های این طرح این است که در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی آیا تاثیرگذار بوده یا نه؟ همچنین گردش مالی و بازار مالی که ایجاد کرده و اینکه چه میزان به کشور و مردم آسیب می‌زند نیز محور دیگر است.

وی افزود: در این طرح تلاش می‌کنیم دست‌های پشت پرده را نیز مشخص کنیم و اینکه چه جریاناتی از تصمیماتی که در حوزه فیلترینگ گرفته می‌شود، حمایت می‌کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها گفت: وزارت ارتباطات می‌گوید فیلترینگ ارتباطی با من ندارد و از جای دیگری دستور می‌دهند. این موضوع به شورا‌های عالی امنیت ملی و فضای مجازی ربط دارد. ولی طبق قانون آن نهادی که مجلس می‌تواند از آن تحقیق و تفحص داشته باشد وزارت ارتباطات است، چرا که آن‌ها اطلاعات و آمار را دارند و باید پاسخگو باشد و وزیر است که باید از حق مردم دفاع کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی