تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

طعنه فعال سیاسی به دولت؛ جنگ غزه عامل تورم در ایران!

عباس عبدی، فعال سیاسی با اشاره به جنگ غزه، به دولت ابراهیم رئیسی طعنه زد و نوشت: «جنگ غزه هر عوارضی برای ایران داشته باشد احتمالا مورد استفاده دولت قرار خواهد گرفت. چون می‌تواند آن را عامل تورم موجود معرفی و از خود رفع مسوولیت کند.»

کد خبر: ۱۵۷۰۰۳
۱۳:۵۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

طعنه فعال سیاسی به دولت؛

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: یک فعال سیاسی و اجتماعی پس از جنگ ویرانگر حماس و اسرائیل به دولت ابراهیم رئیسی طعنه زد.

در حالی که حمله گروه حماس به اسرائیل و پاسخ تل‌آویو به این حمله از ابتدای این هفته جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و برخی از مسوولان ارشد ایرانی از این حمله استقبال کرده‌‌اند، عباس عبدی معتقد است که این جنگ مورد استفاده دولت ابراهیم رئیسی قرار می‌گیرد.

عبدی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «جنگ غزه هر عوارضی برای ایران داشته باشد احتمالا مورد استفاده دولت قرار خواهد گرفت. چون می‌تواند آن را عامل تورم موجود معرفی و از خود رفع مسوولیت کند.»

به گزارش دیدارنیوز، ابراهیم رئیسی و وزرای او در دو سال اخیر بارها با فرار از مسوولیت و پاسخگویی، مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و .. را به گردن دولت‌های سابق به ویژه حسن روحانی انداخته است و به نظر می‌رسد توییت عبدی به همین موضوع اشاره دارد.

مطلب مرتبط:

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ تعداد قربانیان غزه به مرز ۱۰۰۰ نفر رسید

 

طعنه فعال سیاسی به دولت؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی