تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
امیدواریم انقلاب اسلامی تحول را در همه دنیا ایجاد کند

زکزاکی پس از ورود به تهران: امیدوارم زمینه برای ظهور امام زمان فراهم شود

ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه پس از ورود به تهران گفت: همه تحت آزمایش بزرگی هستیم و امیدواریم انقلاب اسلامی تحول را در همه دنیا از جمله آمریکا و اروپا ایجاد کند تا زمینه برای ظهور امام زمان فراهم شود.

کد خبر: ۱۵۶۹۹۶
۱۲:۱۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

زکزاکی پس از ورود به تهران:

دیدارنیوز: رهبر شیعیان نیجریه در بدو ورود به تهران با تشکر از شرکت کنندگان در مراسم استقبال از وی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: بسیار خوشحالم که امروز چنین جمعیتی از مقاومت حمایت می‌کند و جز تشکر از شما عزیزان حرفی ندارم.

شیخ ابراهیم زکزاکی در سخنانی کوتاه گفت: بسیار خوشحالم که امروز چنین جمعیتی از مقاومت حمایت می‌کند و جز تشکر از شما عزیزان حرفی ندارم.

وی با اشاره به وعده خداوند مبنی بر پیروزی حق بر باطل گفت: همه تحت آزمایش بزرگی هستیم و امیدواریم انقلاب اسلامی تحول را در همه دنیا از جمله آمریکا و اروپا ایجاد کند تا زمینه برای ظهور امام زمان فراهم شود.

گفته می‌شود شیخ ابراهیم الزکزاکی و همسرش برای ادامه روند درمانی خود به تهران سفر کرده اند.

براساس برخی از اخبار منتشر شده قرار است روز شنبه مراسمی در تقدیر از وی در دانشگاه تهران برگزار شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی