تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

افغانستان دوباره لرزید؛ خسارتی در خراسان جنوبی گزارش نشده

افغانستان بار دیگر با زلزله‌ای شدید لرزید؛ زمین لرزه‌ای با قدرت ۶.۳ ریشتر امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه بار دیگر افغانستان را لرزاند اما مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی می‌گوید که هنوز خسارتی در این استان گزارش نشده است.

کد خبر: ۱۵۶۹۸۱
۰۹:۳۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

افغانستان دوباره لرزید؛ در خراسان جنوبی تاکنون خسارتی نداشته است

دیدارنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون در پی زلزله افغانستان هیچ گونه خسارتی در نقاط مختلف خراسان جنوبی گزارش نشده است.

محمدعلی آخوندی اظهار کرد: زمین لرزه‌ای با قدرت ۶.۳ ریشتر امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه بار دیگر افغانستان را لرزاند.

وی افزود: از زمان زلزله قبلی افغانستان در تاریخ ۱۵ مهرماه خانه‌های هلال، بنیاد مسکن و فرمانداری‌ها همچنان موارد را رصد می‌کنند و تاکنون از هلال احمر و فرمانداری‌ها گزارشی مبنی بر خسارت واصل نشده است.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه تیم امداد و نجات اعزامی خراسان جنوبی در سلامت کامل هستند، گفت: این زمین لرزه که ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه صبح در عمق ۱۰ کیلومتری در غرب افغانستان به وقوع پیوست در بخش‌هایی از خراسان جنوبی نیز احساس شد.

وی افزود: طبق اطلاعات دریافتی از رییس و مسئول امداد شعبه زیرکوه، مسئولین خانه‌های هلال و دهیاران، تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و مالی در روستا‌های استان خراسان جنوبی گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات هلال احمر استان به افغانستان گفت: تیم اعزامی خراسان جنوبی در سلامت کامل بوده و مشغول امدادرسانی می‌باشند.

کاوسی گفت: کلیه تیم‌های عملیاتی و امدادی و همچنین تیم‌های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: زلزله در شهرستان‌های زیرکوه، قاینات و درمیان نیز احساس شده است. تیم‌های ارزیاب از این شهرستان‌ها به روستا‌های مرزی استان برای بررسی خسارت‌های احتمالی اعزام شده‌اند و تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی