تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سالیوان: شواهدی درباره دخالت ایران در حمله به اسرائیل نداریم

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که هرچند جمهوری اسلامی همواره حامی حماس بوده اما شواهدی درباره دخالت ایران در حمله به اسرائیل نداریم.

کد خبر: ۱۵۶۹۷۹
۰۸:۵۷ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

سالیوان: شواهدی درباره دخالت ایران در حمله به اسرائیل نداریم

دیدارنیوز: مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که هرچند ایران همواره حامی حماس بوده است، اما هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد تهران به طور خاص در حمله بی‌سابقه اخیر به اسرائیل دست داشته است.

به نقل از سی‌ان‌ان، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که هرچند ایران همواره حامی حماس بوده است، اما هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد تهران به طور خاص در حمله بی‌سابقه اخیر به اسرائیل دست داشته است.

وی در عین حال گفت که ما از ابتدا گفته‌ایم که ایران در سطحی کلی در این حمله شریک است، زیرا آن‌ها سهم عمده‌ای از بودجه بازوی نظامی حماس را تأمین کرده‌اند، به آن‌ها آموزش داده‌اند و قابلیت و ظرفیت‌هایی را برای این گروه فراهم کرده‌اند.

سالیوان ادامه داد: «اکنون در مورد این پرسش که آیا ایران از قبل از این حمله اطلاع داشته یا به برنامه‌ریزی یا هدایت این حمله کمک کرده است، تا لحظه‌ای که من اینجا پشت تریبون ایستاده‌ام، تأییدی بر آن نداریم».

وی به خبرنگاران گفت که دولت آمریکا با اسرائیل در تعامل بوده و در حال بررسی منابع اطلاعاتی ما است تا ببیند آیا اطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار داریم یا نه.

او افزود: «اگر به روز رسانی در مورد آن وجود داشته باشد، آن را با شما به اشتراک خواهم گذاشت».

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی