تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نکوداشت «پسیانی» و «کاویانی» در اختتامیه جشنواره کودک

برای تجلیل از نقش و جایگاه زنده‌یاد «آتیلا پسیانی» و زنده‌یاد «فردوس کاویانی» و فعالیت‌هایشان در زمینه کودک و نوجوان، نکوداشت این دو هنرمند، به برنامه نکوداشت‌های آئین پایانی جشنواره کودک اضافه شد.

کد خبر: ۱۵۶۹۶۸
۱۸:۲۷ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲

نکوداشت «پسیانی» و «کاویانی» در اختتامیه جشنواره کودک

دیدارنیوز: با اعلام دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، نکوداشت دو هنرمند فقید «آتیلا پسیانی» و «فردوس کاویانی» به برنامه نکوداشت‌های آئین پایانی جشنواره اضافه شد.

به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مجید زین‌العابدین اظهار داشت: با توجه به این که در آستانه آغاز این دوره جشنواره، با کمال تاسف با درگذشت دو هنرمند باسابقه فعالیت در حوزه کودک و نوجوان مواجه شدیم، تصمیم بر این شد که برای تجلیل از نقش و جایگاه زنده‌یاد «آتیلا پسیانی» و زنده‌یاد «فردوس کاویانی» به‌ویژه فعالیت‌هایشان در زمینه کودک و نوجوان، نکوداشت این دو هنرمند، به برنامه نکوداشت‌های آئین پایانی جشنواره اضافه شود.

او ادامه داد: به این ترتیب در این دوره جشنواره نکوداشت چهار هنرمند فقید، زنده‌یاد «ایرج تقی‌پور» تهیه‌کننده و پژوهشگر، زنده‌یاد «آتیلا پسیانی» بازیگر و کارگردان، زنده‌یاد «فردوس کاویانی» بازیگر و زنده‌یاد «آرش میراحمدی» بازیگر در کنار بزرگداشت «منوچهر والی‌زاده» صداپیشه و «بهرام دهقان‌یار» آهنگساز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی