تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پیش بینی قیمت طلا و سکه در ۱۹ مهرماه

حباب سکه امامی میلیونی ریخت

در هجدهمین روز مهرماه، حباب سکه در تمام قطعات به تناسب کاهش قیمت‌ها افت داشت. حباب سکه امامی با کاهش یک میلیون و ۸۶۳ هزار تومانی، ۶ میلیونی شد.

کد خبر: ۱۵۶۹۶۷
۱۸:۱۶ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲

حباب سکه امامی میلیونی ریخت

دیدارنیوز: قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه، با افت قیمت دلار و انس جهانی همراه شد و در حال برگشت از مسیر صعودی روز‌های گذشته است. امروز قیمت سکه امامی دو میلیون تومان ریخت و طلا نیز افت قابل توجهی داشت.

قیمت طلا و سکه پس از پشت سر گذاشتن سه روز افزایشی در حالی امروز روند کاهشی داشت که فاکتور‌های تعیین قیمت در بازار طلا نیز نزولی بود. در روز جاری، قیمت دلار کاهش ۷۰۰ تومانی داشت و انس جهانی طلا نیز با افت نزدیک به ۱۰ دلاری در حال کاهش و تاچ کردن منطقه ۱۸۵۰ دلاری است.

کارشناسان اقتصادی دلیل کاهشی شدن بازار‌های مالی را عدم رشد قیمت در بازار‌های جهانی در پی گسترش تنش‌های موجود در منطقه عنوان می‌کنند. به اعتقاد آن‌ها بازار‌ها نسبت به جنگ تمام عیار اخیر، سرد شدند. گفتنی است قیمت انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۸۵۳ دلار در حال معامله است و بازار به صورت لحظه‌ای کاهش قیمت دارد.

در روند صعودی بازار طلا تقاضا رشد نداشت

در همین راستا ابراهیم محمدولی فعال بازار طلا و جواهر با اشاره به رخداد‌های روز‌های اخیر و اثر افزایشی آن در بازار طلا و سکه گفت: «هر چند در روز جاری بازار آرام گرفته و روند قیمت‌ها کاهشی است، اما قبل از روز‌های افزایشی اخیر، طی ۲۰ روز گذشته، بازار ارز، سکه و طلا آرامش خوبی داشته است.»

وی با بیان اینکه نوسانات انس جهانی و بازار ارز در روز‌های ابتدایی هفته رشد بازار طلا را رقم زده است، خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه بازار‌های مالی از اثر اخبار پیروی می‌کنند، در صورتی که تنش‌های موجود در منطقه ادامه داشته باشد روند صعودی قیمت طلا و سکه می‌تواند ادامه‌دار باشد.»

محمدولی در ادامه افزود: «با توجه به اصلاح قیمت‌ها در روز جاری، تجربه نشان داده است که روند قیمت‌ها آرام آرام اصلاح خواهد شد؛ همچنان که روند افزایش قیمت‌ها روز به روز افزایش داشته طبیعتا در روند نزولی هم به مرور کاهشی خواهد شد.».

اما آیا تقاضا در بازار به واسطه رشد قیمت روز‌های اخیر تغییری نکرده است؟ وی در پاسخ گفت: «تقاضا تغییر زیادی نداشته است. وقتی نوسانات قیمت افزایشی است تقاضا نیز رشد می‌کند و درصدی بیشتر می‌شود، اما در روز‌های اخیر تقاضا تغییر زیادی نداشته و شاید در حدود هشت تا ۱۰ درصد تقاضا تغییر کرده و افزایشی شده است.»

سکه امامی پرچمدار بیشترین کاهش قیمت

امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر، قیمت سکه امامی با افت دو میلیون تومانی، پرچمدار بیشترین کاهش قیمت در خانواده سکه‌ها بود. متعاقب این کاهش، سکه امامی سه کانال عقبگرد داشت و به کانال ۲۸ میلیونی برگشت و با قیمت ۲۸ میلیون و ۹۸۹ هزار تومانی معامله شد. در لحظه نگارش این گزارش سکه بهار با کاهش یک میلیون و ۹۰ هزار تومانی به قیمت ۲۵ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید. این قطعه در روز جاری یک کانال عقب نشینی کرد.

امروز نیم‌سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد و در کانال ۱۵ میلیونی معامله شد. در روز جاری نیم‌سکه با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی منطقه ۱۱ میلیونی را از دست داد و با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان معامله شد. در روز جاری سکه گرمی با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه امامی میلیونی ریخت

امروز قیمت طلا نیز همانند قیمت سکه کاهش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۳۹ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۵۰ هزار تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۴۰۳ هزار تومانی رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۳۷۱ هزار تومان معامله شد.

در هجدهمین روز مهر حباب سکه در تمام قطعات به تناسب کاهش قیمت‌ها افت داشت. حباب سکه امامی با کاهش یک میلیون و ۸۶۳ هزار تومانی، ۶ میلیونی شد. امروز حباب سکه بهار ۹۶۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۶۳۴ هزار تومان، ربع سکه ۸۶۵ هزار تومان و سکه گرمی ۳۸۲ هزار تومان کاهش داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی