تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
تکواندو گرندپری چین

کیانی با نقره به المپیک پاریس نزدیک شد

ناهید کیانی، نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندو کشورمان در دیدار فینال جایزه بزرگ تائویان به نشان نقره رضایت داد و یک گام به المپیک پاریس نزدیک‌تر شد.

کد خبر: ۱۵۶۹۶۳
۱۷:۴۶ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲

کیانی

دیدارنیوز: «ناهید کیانی» با نقره گرندپری چین به المپیک پاریس نزدیک‌تر شد.

به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سومین مرحله از مسابقات گرندپری در سال ۲۰۲۳ صبح امروز سه شنبه هجدهم مهرماه به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر تائویان آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان سه نماینده در ۵۸- کیلوگرم آقایان و ۵۷- کیلوگرم بانوان داشت که تنها ناهید کیانی موفق شد به نشان ارزشمند نقره برسد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی پس از یک دور استراحت، «فیث دایلون» از آمریکا را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و سپس در پیکار با «چیا لینگ لو» دارنده مدال برنز المپیک، دو مدال نقره جهان و نقره بازی‌های آسیایی از چین تایپه به روی شیاپ چانگ رفت و ۲ بر یک پیروز شد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کرد.

ناهید در این مرحله در پیکار با «تاتیانا مینینا» عنوان دار جهان و المپیک از کشور روسیه در یک دیدار تماشایی ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد. قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳ در فینال برابر «اسکالیر پارک» از کانادا و عنواندار جهان، ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و نشان نقره را بر گردن آویخت.

اما در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل دیگر نمایندگان ایران بودند که با واگذاری نتیجه برابر رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

این مسابقات تا روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در چین ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی