تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اطلاعیه هما درباره پرواز تهران-هامبورگ؛ مسافران از هواپیما خارج شده‌اند

هواپیمایی ایران‌ایر با انتشار اطلاعیه‌ای درباره پرواز تهران به هامبورگ اعلام کرد: در پی بروز تهدیدات امنیتی مخابره شده بر فراز کشور اسلواکی یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی ایران "هما" توسط هواپیمای جنگنده اروپایی تا نزدیکی فرودگاه هامبورگ اسکورت شده و به سلامت در فرودگاه به زمین نشست. مسافران با سلامت کامل از هواپیما خارج شده‌اند و پرواز هامبورگ به مقصد فرودگاه امام با حداقل تاخیر صورت می‌پذیرد.

کد خبر: ۱۵۶۹۲۰
۱۹:۳۷ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲

اطلاعیه هما درباره پرواز هامبورگ؛

دیدارنیوز: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در خصوص پرواز تهران به هامبورگ اطلاعیه‌ای کوتاه منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «در پی بروز تهدیدات امنیتی مخابره شده بر فراز کشور اسلواکی یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی ایران "هما" توسط هواپیمای جنگنده اروپایی تا نزدیکی فرودگاه هامبورگ اسکورت شده و به سلامت در فرودگاه به زمین نشست.

به اطلاع می‌رساند مسافران با سلامت کامل از هواپیما خارج شده‌اند و پرواز هامبورگ به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) با حداقل تاخیر صورت می‌پذیرد.»

به گزارش دیدارنیوز، ساعاتی پیش پلیس آلمان اعلام کرد که ترافیک هوایی در فرودگاه هامبورگ در پی تهدیدی ایمیلی علیه یک هواپیمای شرکت هوایی ایران‌ایر که ظهر روز دوشنبه در این فردوگاه به زمین نشست، برای ساعاتی به حال تعلیق درآمده است.

مطلب مرتبط:

تهدید هواپیمای ایران‌ایر؛ فرودگاه هامبورگ بهم ریخت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی