تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
افتتاح ۴ ایستگاه متروی پایتخت با حضور رئیس‌جمهور

۶۰۰۰ میلیارد تومان برای ۴ ایستگاه مترو

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران از افتتاح ۴ ایستگاه متروی پایتخت با حضور رئیس‌جمهور خبر داد و هزینه کرد آن را ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر: ۱۵۶۹۱۰
۱۷:۲۸ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲

۶۰۰۰ میلیارد تومان برای ۴ ایستگاه مترو

دیدارنیوز: سخنگوی شهرداری تهران ضمن اشاره به حضور رئیس‌جمهور در آیین افتتاح ۴ ایستگاه متروی تهران گفت: پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های مذکور تا پیش از دوره ششم مدیریت شهری، ۶۰ درصد بوده و برای ساخت آن‌ها ۶ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

عبدالمطهر محمدخانی، درباره افتتاح‌های حوزه حمل‌ونقل در پایتخت اعلام کرد: در هفته سوم مهرماه، افتتاح‌های شهرداری تهران با فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در قالب هفتاد و پنجمین شنبه «امید و افتخار» آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی، فردا سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۴ ایستگاه از خطوط ۶ و ۷ متروی تهران نیز به شهروندان تحویل داده می‌شود.

وی در خصوص اهمیت پروژه بزرگراهی شهید بروجردی افزود: این پروژه به طول ۳.۷ کیلومتر، به عنوان بخشی از مسیر اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به آزادگان حائز اهمیت است و چالش بن‌بست رو به شمال امتداد آزادراه تهران ساوه را پس از ۱۳ سال از بین برد.

افتتاح ۴ ایستگاه جدید در خطوط مترو پایتخت

محمدخانی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات افتتاح ۴ ایستگاه مترو در تهران عنوان کرد: روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲، با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از مدیران پایتخت، ۳ ایستگاه شهران، کوهسار (شهید علی وردی) و شهر زیبا از خط ۶ و ایستگاه میدان کتاب در خط ۷ متروی تهران به بهره‌برداری خواهند رسید. مجموع طول ایستگاه‌های مذکور به ۸.۵ کیلومتر می‌رسد که عملیات اجرایی آن‌ها از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود.

سخنگوی شهرداری تهران درباره هزینه‌های ساخت ۴ ایستگاه جدید توضیح داد: برای ساخت این ۴ ایستگاه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان هزینه شده است. برای پروژه ایستگاه متروی میدان کتاب حدود هزار میلیارد تومان و ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار در مجموع حدود ۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی درباره میزان پیشرفت فیزیکی ۴ ایستگاه مذکور از شبکه متروی تهران یاد آور شد: میانگین درصد پیشرفت فیزیکی هر ۴ ایستگاه تا قبل از این دوره مدیریت شهری، حدود ۶۰ درصد بوده و اکنون در آستانه بهره‌برداری قرار دارند.

محمدخانی در پایان ضمن ابراز امیدواری از توسعه ناوگان حمل‌ونقل و استمرار افتتاح‌های مرتبط تا پایان سال گفت: جبران عقب‌ماندگی‌ها و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری است و با توجه به تأمین منابع مالی لازم و پیشرفت مطلوب سایر پروژه‌های این حوزه، به افتتاح‌های گسترده سال جاری متمرکز بر بخش حمل و نقل امیدواریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی