تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
بعد از اسدی، نوبت به حسین‌نژاد رسید

کوتاه شدن موی بازیکنان در اردوی تیم‌ملی!

بعد از رضا اسدی، یک بازیکن دیگر هم برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران موهای بلند خود را کوتاه کرد؛ اقدامی که ظاهرا با نظر امیر قلعه‌نویی انجام شده است.

کد خبر: ۱۵۶۹۰۹
۱۷:۱۵ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲

کوتاه شدن موی بازیکنان در اردوی تیم‌ملی!

دیدارنیوز: هافبک جوان سپاهان با شکل و شمایل جدید در اردوی تیم ملی حاضر شد.

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در فیفا دی اکتبر در حالی از دقایقی قبل در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شده که یکی از ملی پوشان تازه وارد سپاهان با چهره جدید در کنار دیگر بازیکنان دیده شد.

محمدجواد حسین‌نژاد که پدیده این فصل سپاهان بوده و در چهار مسابقه لیگ برتر و یک بازی لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفته و نمایش قابل توجهی داشته، حالا با تغییر شکل و شمایل در جمع شاگردان امیر قلعه نویی حضور پیدا کرده است.

کوتاه شدن موی بازیکنان در اردوی تیم‌ملی!

این ستاره خط میانی سپاهان که پیش از این با مو‌های بلند و بستن کِش همواره در مسابقات طلایی پوشان و رقابت‌های تیم امید ایران به راحتی قابل شناسایی بود، حالا با زدن مو‌های خود در اردوی تیم ملی حاضر شده است.

حسین‌نژاد که یکی از چهار بازیکن دعوت شده سپاهان به اردوی تیم ملی است، در نخستین جلسه تمرینی شاگردان امیر قلعه نویی در کنار محمدامین حزباوی، دیگر ستاره ملی پوش جوان و مدافع السد دیده شد.

به گزارش دیدارنیوز، محمدرضا اخباری دروازه‌بان سابق تراکتور پیش از این گفته بود: قلعه‌نویی گفت رضا اسدی موهایش را کوتاه کند و او هم با کمال میل این کار را انجام داد.

کوتاه شدن موی بازیکنان در اردوی تیم‌ملی!

به نظر می‌رسد امیرخان قلعه‌نویی به موی بلند بازیکنان تیم ملی حساسیت زیادی دارد، درست مثل ناظم‌های مدرسه در دهه شصت و هفتاد!

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی