تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هواپیما تحت جستجو و بازرسی‌های امنیتی قرار گرفت

تهدید هواپیمای ایران‌ایر؛ فرودگاه هامبورگ بهم ریخت

پلیس آلمان اعلام کرد که ترافیک هوایی در فرودگاه هامبورگ در پی تهدیدی ایمیلی علیه یک هواپیمای شرکت هوایی ایران‌ایر که ظهر روز دوشنبه در این فردوگاه به زمین نشست، برای ساعاتی به حال تعلیق درآمد.

کد خبر: ۱۵۶۹۰۸
۱۶:۵۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲

ایران ایر

دیدارنیوز: فرودگاه شهر هامبورگ تنها چند ساعت پیش از ملاقات رهبران دو کشور آلمان و فرانسه به دلیل تهدید هواپیمای ایرانی پرواز‌های خود را به حال تعلیق درآورد.

این تعلیق، اما دو ساعت پس از نشستن هواپیمای ایرانی در فرودگاه هامبورگ برداشته شد و بنا به آنچه در وب‌سایت این فرودگاه آمده کلیه پرواز‌ها از سرگرفته شده است.

سخنگوی پلیس فرودگاه هامبورگ به خبرگزاری فرانسه گفت: پلیس فدرال صبح امروز از طریق ایمیل تهدیدی مبنی بر حمله به هواپیمای ایرانی دریافت کرده است.

به گفته همین منبع، این هواپیما ظهر روز دوشنبه در فرودگاه هامبورگ فرود آمد و تحت جستجو و بازرسی‌های امنیتی قرار گرفت.

این هواپیما که ۱۹۸ سرنشین و ۱۶ خدمه دارد حوالی ساعت ۱۲ و بیست دقیقه روز دوشنبه در فردوگاه هامبورگ به زمین نشست و اکنون در «موقعیتی امن» در فرودگاه تحت نظارت امنیتی قرار دارد.

پلیس فرودگاه آلمان پیش‌تر اعلام کرده بود که تهدید دریافتی طریق ایمیل با موضوع حمله به هواپیمای ایرانی را بسیار جدی تلقی می‌کند و به همین منظور کلیه پرواز‌ها در این فرودگاه ساعاتی قبل از دیدار اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه به حالت تعلیق درآمد.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص ماهیت تهدید، عاملان و انگیزه‌های احتمالی آن از سوی پلیس آلمان در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

انتظار می‌رود هواپیمای حامل رئیس جمهوری فرانسه بعدازظهر امروز از پاریس در هامبورگ به زمین بنشیند. هواپیمای حامل مکرون قرار است در فرودگاه دیگری غیر از فرودگاه اصلی شهر هامبورگ فرود آید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این هواپیما در نزدیکی سایت بزرگ شرکت هواپیماسازی ایرباس واقع شده که امانوئل مکرون در این سفر قرار است از آن بازدید کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی