تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
حواشی لیگ برتر فوتبال ایران

جنگ سرخابی‌ها؛ از داستان تکراری تا لیگ محلات +عکس

تنش و درگیری بین سرخابی‌ها چیز جدیدی نیست و معمولا در تمام مسابقات دو تیم که با اشتباهات داوری به سود یکی همراه است، به اوج خود می‌رسد!

کد خبر: ۱۵۶۸۹۰
۱۱:۳۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲

طعنه مدیر پرسپولیس به آبی؛ اینجا لیگ محلات نیست!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: یکی از مدیران پرسپولیس به انتقادهای آبی‌ها پس از دیدار این تیم و گل گهر سیرجان که یک صحنه جنجالی داشت، پاسخ داد.

به گزارش دیدارنیوز، پس از صحنه مشکوک به گل روی دروازه پرسپولیس که کمک داور آن را ندید و اعتراض گل گهر هم فایده‌ای نداشت، باشگاه استقلال در کانال رسمی خود بار دیگر واکنش نشان داد و با انتشار عکس این صحنه از «داستان تکراری» نوشت.

طعنه مدیر پرسپولیس به آبی‌ها؛ اینجا لیگ محلات نیست!

علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس هم با انتشار یک استوری از دیدار این تیم و گل گهر معتقد است که یک خطای پنالتی روی عمری اعلام نشده.

او در پاسخ به واکنش کانال رسمی استقلال هم نوشت: «خیلی جالبه. تیمی که توی این سال‌ها صدرنشین اشتباهات داوری و متخصص گرفتن امتیازات معیشتی بوده حالا به داوری‌ها کنایه میزنه؛ اینجا لیگ محلات نیست که صفحات رسمی رو با پیج‌های هواداری اشتباه می‌گیرید! اندازه سر سوزن حرفه‌ای باشید.»

طعنه مدیر پرسپولیس به آبی؛ اینجا لیگ محلات نیست!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی