تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
والیبال انتخابی المپیک

ایران ۲ - کوبا ۳؛ پایانِ کابوس بزرگ!

تیم ملی والیبال مردان کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس یک شکست دیگر را تجربه کرد و امشب (یکشنبه) در آخرین بازی به کوبا هم باخت تا کابوس بزرگ در برزیل که با کناره‌گیری بهروز عطایی سرمربی تیم ملی همراه بود، بالاخره تمام شود.

کد خبر: ۱۵۶۸۶۷
۲۲:۲۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

ایران ۲ - کوبا ۳؛ پایانِ کابوس بزرگ!

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال مردان ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک که در کشور برزیل برگزار شد، برابر کوبا تن به شکست داد.

تیم ملی والیبال در هفتمین و آخرین دیدار خود در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۲۰ امشب (یکشنبه) به مصاف کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ایران ست این مسابقه را ۲۵ بر ۲۰ واگذار کرد، اما در دست دوم ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد. همین نتیجه در ست سوم به سود کشورمان تکرار شد. دست چهارم را کوبا با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ برد و در نهایت این کوبا بود که در ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۹ به برتری دست یافت.

این ششمین شکست ایران در این مسابقات بود. تیم ملی پیش از این برابر آلمان، ایتالیا، اوکراین، برزیل، جمهوری چک شکست خورده و تنها قطر را سه بر یک شکست داده بود. تیم ملی در چهار دیدار با نتیجه ۳ بر صفر باخت و تنها از چک یک ست و از کوبا دو دست گرفت. با احتساب برتری برابر قطر، تیم کشورمان در هفت مسابقه فقط در ۶ ست پیروز شد!

بدین ترتیب ایران با عملکردی ضعیف این مسابقات را به پایان رساند و برای صعود به المپیک ۲۰۲۴ باید منتظر پایان لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باشد تا بلکه از طریق رنکینگ به المپیک راه یابد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی