تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
ابراز همدردی با مردم مصیبت‌دیده زلزله افغانستان

رئیسی در جلسه هیات دولت: «طوفان الاقصی» رسوایی بزرگ اسرائیل بود

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در جلسه هیات دولت گفت: عملیات «طوفان الاقصی» رسوایی بزرگ امنیتی، نظامی و اطلاعاتی اسرائیل بود.

کد خبر: ۱۵۶۸۶۴
۲۰:۳۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

رئیسی در جلسه هیات دولت:

دیدارنیوز: ابراهیم رئیسی بار دیگر به حمله نظامی گروه حماس به اسرائیل واکنش نشان داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» را رسوایی بزرگ امنیتی، نظامی و اطلاعاتی برای اسرائیل توصیف و تصریح کرد: این عملیات ظفرمندانه و اتحاد و انسجامی که در میان نیرو‌های مقاومت مشاهده می‌شود، نویدبخش پیروزی‌های بزرگ‌تر بوده و گواه آن است که پیروزی بر دشمن زوال‌پذیر صهیونیستی، دست‌یافتنی است.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت، با اشاره به عملیات دلیرانه و پیروزمندانه مجاهدان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی و تبریک این پیروزی به ملت فلسطین، اظهار داشت: آنچه امروز در فلسطین شاهد هستیم، تحقق وعده الهی و نتیجه عمل به راهبردی است که تأکید دارد آنچه دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند، نه سازش و تسلیم، بلکه ایستادگی است.

رئیسی عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» را رسوایی بزرگ امنیتی، نظامی و اطلاعاتی برای اسرائیل توصیف و تصریح کرد: این عملیات ظفرمندانه و اتحاد و انسجامی که در میان نیرو‌های مقاومت مشاهده می‌شود، نویدبخش پیروزی‌های بزرگ‌تر بوده و گواه آن است که پیروزی بر دشمن زوال‌پذیر صهیونیستی، دست‌یافتنی است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقوع زمین لرزه در کشور افغانستان و ابراز همدردی با خانواده‌های مصیبت دیده، افزود: جمهوری اسلامی ایران برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به کشور همسایه آمادگی دارد.

رئیسی در ادامه با تبریک هفته فرماندهی انتظامی (فراجا) به همه نیرو‌های حافظ امنیت در مناطق مختلف کشور از شهر‌ها و روستا‌ها تا مرز‌های سراسر کشور، یاد شهدای امنیت کشور را نیز گرامی‌داشت و از مسئولان فراجا خواست که پیشگیری از وقوع جرم و نیز جرایم سازمان‌یافته را در اولویت کار خود قرار دهند.

رئیس جمهور به آغاز رسمی عملیات اجرایی احداث گذرگاه ارس در مرز ایران و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل این طرح، بهره‌برداری از آن را موجب ارتقای سطح تعاملات و تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور و همچنین کشور‌های منطقه دانست و گفت: مسائل منطقه باید با گفتگوی کشور‌های منطقه و بدون دخالت بیگانگان حل و فصل شود.

در این جلسه وزیر امور خارجه نیز گزارشی از پیروزی‌های جریان مقاومت فلسطین ارائه کرد و اهداف این عملیات را مقابله موثر با هتک حرمت مسجد الاقصی، حمایت از مردم فلسطین و توجه دادن جهانیان به زخم بهبودنیافته اشغال فلسطین عنوان کرد.

استانداران سمنان و بوشهر نیز در پایان جلسه امروز هیئت دولت گزارشی از کیفیت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دولت در استان‌های محل ماموریت خود و نیز میزان اجرای مصوبات سفر استانی دولت مردمی ارائه کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی