تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
چمران اعلام کرد

پایه‌های عنکبوتی اسرائیل فرو می‌ریزد/ محل ساخت ورزشگاه جدید مشخص نیست!

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز محلی برای ساخت ورزشگاه جدید مشخص نشده، گفت: ان شاءالله طوفانی که آغاز شده پایه‌های عنکبوتی اسرائیل را فرو می‌ریزد.

کد خبر: ۱۵۶۸۳۸
۱۲:۲۸ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

محل ساخت ورزشگاه جدید هنوز مشخص نیست!

دیدارنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم برنامه ریزی برای تحقق تفکیک از مبداء پسماند‌های تهران تأکید کرد.

مهدی چمران پیش از آغاز صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص دستور جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: در ابتدا باید به موضوع مقاومت فلسطین و طوفان الاقصی که شروع شده اشاره کنیم. ان شاءالله طوفانی که آغاز شده پایه‌های عنکبوتی اسرائیل را فرو می‌ریزد و دنیا از شر این رژیم کودک کش رها شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز روز جهانی کودک است برنامه‌هایی توسط معاونت اجتماعی شهرداری تهران تنظیم شده که توضیحاتی در خصوص آن ارائه خواهد شد. همچنین در این جلسه اشاراتی به حوادث هفته گذشته نیز خواهد شد.

چمران ادامه داد: امروز طرحی که در خصوص روز تهران و ثبت آن در تقویم کشور داریم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. البته از روز جمعه معاونت اجتماعی برنامه‌هایی را در خصوص روز تهران آماده کرده و در حال اجراست، اما موضوع گنجانده شدن این روز در تقویم کشور امروز مورد بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار می‌گیرد که اگر این کار انجام شود موفقیت خوبی برای مدیریت شهری خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه برنامه‌های ویژه روز تهران کمرنگ نشده، افزود: از روز جمعه این برنامه‌ها آغاز شده، متاسفانه در دوره گذشته حرکت‌های خوبی در این حوزه دیده نشد، اما برای امسال جهت گنجاندن این روز در تقویم کشور طرحی آماده شده، همچنین امسال برای اولین بار فرمانداری تهران نیز به میدان آمده و در این حوزه اقدامات ویژه‌ای انجام خواهد شد.

چمران ادامه داد: مشکلات شهر باید با مردم در میان گذاشته شود. گرچه مردم مرتبا همه این مشکلات را حس می‌کنند، اما باید به راه حل‌ها پرداخته شود و وظیفه شورا و شهرداری این است که حداکثر تلاش برای حل این مشکلات را انجام دهند. بزرگراه شهید بروجردی روز گذشته افتتاح شد و در روز‌های آینده شاهد بهره برداری از ایستگاه‌های مترو خواهیم بود و موضوع خرید اتوبوس و واگن نیز از سوی شهرداری تهران با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: هفته گذشته مبالغ خرید واگن‌ها که پس از سال‌ها حل و فصل شد و به بانک‌های مد نظر ارسال شد و کار ساخت واگن‌های مترو آغاز شد و در حداقل زمان ممکن یعنی ۱۴ ماه شاهد ورود واگن‌ها به کشور خواهیم بود تا با توسعه حمل و نقل عمومی بتوانیم از مردم بخواهیم که از خودرو‌های شخصی استفاده نکنند و از این طریق نسبت به کاهش آلودگی هوا و ترافیک نیز اقدام کنیم.

چمران در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های وزیر کشور در خصوص تفکیک از مبدا و معرفی شهرداری‌هایی که نسبت به این کار اقدام نکنند به دستگاه قضایی گفت: وزیر کشور به درستی این صحبت را مطرح کرده‌اند و تفکیک از مبدا باید انجام شود، ولی تهران یکی از شهر‌های کوچک شمال کشور نیست که سریعا این کار انجام شود و نیازمند برنامه ریزی است که قطعا این کار توسط شهرداری تهران دنبال می‌شود. ما نیز از گفته‌های وزیر کشور استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص ساخت ورزشگاه جدید در نزدیکی شهر آفتاب گفت: هنوز جایی برای ساخت این ورزشگاه مشخص نشده است، اما شهرداری در جایی که می‌تواند قطعا برای ساخت ورزشگاه جدید کمک خواهد کرد.

مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی یک دولت خودمختار است

مهدی چمران همچنین در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از تذکر برخی از اعضا در خصوص برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سئول) و لزوم انتقال نمایشگاه‌ها به محل شهر آفتاب گفت: آنطور که من برداشت می‌کنم مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی یک دولت خودمختار است و سر خود را پایین انداختند و نمی‌بینند که مردم چه وضعی دارند و چه مشکلاتی را متحمل می‌شوند و متاسفانه کسی هم نمی‌تواند چیزی به آن‌ها بگوید.

وی افزود: در این مدت دادستان، رئیس سازمان بازرسی و ... نامه‌هایی را به این مجموعه ارسال کردند، اما آن‌ها توجهی نکردند و کار خود را انجام دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بر همین اساس لازم است برابر بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها باید آنجا را به عنوان مشاغل مزاحم ببندیم و زنجیر بکشیم. یکبار خاکروبه در آنجا ریختیم که موجب شد رئیس جمهور وقت آمدند و نشستند و تصمیماتی گرفتند؛ لذا باید یکبار دیگر این کار را انجام دهیم.

چمران ادامه داد: قطعا تبعات این موضوع نیز با خود مجموعه نمایشگاهی است. چرا که صحبت‌ها و خواهش‌های شورا و شهرداری تهران و سایرین را به بازی گرفتند؛ لذا چنین افرادی را باید به بازی گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی