تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
قالیباف مطرح کرد

حکمرانی انقلابی یعنی خدمت به همه، نه بخشی از مردم

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که حکمرانی ایمانی و انقلابی یعنی خدمت رسانی به همه مردم، نه بخشی از مردم.

کد خبر: ۱۵۶۸۳۷
۱۲:۲۱ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

حکمرانی انقلابی یعنی خدمت به همه، نه بخشی از مردم

دیدارنیوز: محمد باقر قالیباف تاکید کرد: حکمرانی ایمانی و انقلابی یعنی خدمت رسانی به همه مردم نه بخشی از مردم. انقلاب اسلامی ایران فرهنگی بوده و اصالت فرهنگی داشته است. حکمرانی مناسب با انقلاب اسلامی باید از جنس فرهنگ باشد.

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین همایش «دانشگاه و حکمرانی»؛ یادبود رئیس فقید اندیشکده حکمــرانی شریـف «رضا روستـا آزاد» گفت: ما معتقد به مردم سالاری دینی و ملتزم به جمهوری اسلامی هستیم؛ این مرزبندی ما با سیاسی کاران و سیاسی بازان است

وی افزود: مردم سالاری پشتگرم به دین است و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است. هر گونه مردم سالاری که به تحقق دین کمک نکند را مردود می‌دانیم. هر گونه فهمی از دین که مردم سالارانه نباشد را مخدوش می‌دانیم. مردم سالاری دینی بدون مردمی سازی شکست می‌خورد.

قالیباف تاکید کرد: حکمرانی ایمانی و انقلابی یعنی خدمت رسانی به همه مردم نه بخشی از مردم. انقلاب اسلامی ایران فرهنگی بوده و اصالت فرهنگی داشته است. حکمرانی مناسب با انقلاب اسلامی باید از جنس فرهنگ باشد. دستگاه حکمرانی کشور موظف است طبق نقشه راهنمای نهاد علم پیش برود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی