تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اولین بازی عیسی برای سپاهان در لیگ برتر

شروع رویایی آل‌کثیر!

در دیدار پرگل و تماشایی سپاهان - صنعت نفت آبادان که با برتری طلایی‌پوشان اصفهان همراه بود، عیسی آل‌کثیر بالاخره برای تیم جدیدش در لیگ بازی کرد و دو گل به ثمر رساند تا تاثیر‌گذاری‌اش را نشان دهد.

کد خبر: ۱۵۶۸۳۴
۱۱:۳۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

شروع رویایی آل‌کثیر!

دیدارنیوز: اولین بازی عیسی آل‌کثیر با پیراهن سپاهان، رویایی رقم خورد و نشان داد چرا این باشگاه، هفته‌ها برای او انتظار کشیده است.

سپاهان پس از وقفه‌ای طولانی در لیگ برتر، در اصفهان روبروی صنعت نفت قرار گرفت. سپاهانی‌ها در این مدت، روز‌های سختی را پشت سر گذاشتند. ابتدا با حکم کمیته انضباطی ۴ امتیاز از آن‌ها کسر شد، سپس در لیگ قهرمانان مقابل نیروی هوایی متوقف شدند و در نهایت، مسابقه‌شان با الاتحاد بدون ورود تیم حریف پایان عجیبی داشت. مجوز بازی عیسی آل‌کثیر، پیش از بازی با الاتحاد صادر شد و سپاهانی‌ها امروز امیدوار بودند با حضور او، بتوانند بازگشت موفقی به لیگ برتر داشته باشند.

آل‌کثیر در بازی با صنعت نفت، در ترکیب اصلی قرار گرفت و نیمه اول، با حرکتی انفرادی و ضربه‌ای دقیق، توانست زننده گل سوم تیمش باشد. نیمه دوم آل‌کثیر روی ریباند شوت محمد کریمی، گل چهارم سپاهان را زد. او پس از زدن دو گل، در دقیقه ۷۷ از زمین بیرون رفت و جای خود را به احسان پهلوان داد. آل‌کثیر که فصل اواخر فصل پیش یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های پرسپولیس در مسیر قهرمانی بود، با این نمایش ثابت کرد همچنان در اوج به سر می‌برد.

ثبت نشدن قرارداد آل‌کثیر با سپاهان، به بحرانی برای این باشگاه اصفهانی تبدیل شده بود. نمایش آل‌کثیر در اولین بازی رسمی اما، نشان داد او ارزش این انتظار را داشته است. حالا سپاهانی‌ها با داشتن همزمان مغانلو و آل‌کثیر، قدرتمندترین خط حمله این فصل لیگ را در اختیار دارند. دو مهاجمی که در صورت بازی سپاهان با سیستم فعلی، برای حضور در ترکیب اصلی باید با هم رقابت کنند. پشت سر آن‌ها، کاوه رضایی و رضا شکاری، می‌توانند گزینه‌های بعدی ژوزه مورایس برای بازی در نوک حمله این تیم باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی