تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

انتقاد زیباکلام از حمایت مجلس از حمله «حماس»؛ چه نفعی برای منافع ملی ایران دارد؟

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی کشورمان در واکنش به حمایت مجلس شورای اسلامی از حملات گروه فلسطینی حماس به اسرائیل نوشت: ای‌کاش مسوولین نظام که اینگونه رسمی به حمایت از این حملات پرداخته‌اند، می‌توانستند به مردم توضیح دهند که این حملات چه نفعی برای منافع ملی ایران در بر دارد؟

کد خبر: ۱۵۶۸۱۹
۰۹:۰۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

سوال صادق زیباکلام؛

دیدارنیوز: یک استاد علوم سیاسی ایران به حمایت علنی مقامات سیاسی جمهوری اسلامی از حمله گروه حماس به اسرائیل واکنش نشان داد.

صادق زیباکلام در صفحه اجتماعی خود نوشت: «حمایت مردم عادی از حملات حماس یک مساله است و حمایت صریح و علنی مقامات رسمی ایران از جمله مجلس، یک مساله کاملا متفاوت دیگری است.»

مطلب مرتبط:

پوشش لحظه به لحظه «طوفان الاقصی»؛ واکنش سوناک به حملات حماس

او در ادامه نوشت: «ای‌کاش مسوولین نظام که اینگونه رسمی به حمایت از این حملات پرداخته‌اند، می‌توانستند به مردم توضیح دهند که این حملات چه نفعی برای منافع ملی ایران در بر دارد؟»

به گزارش دیدارنیوز، پس از حملات گسترده روز گذشته (شنبه) حماس به اسرائیل، برخی از مقامات سیاسی جمهوری اسلامی از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس انقلابی در حمایت از این حملات شعار دادند.

سوال صادق زیباکلام؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی