تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
گرندپری قطر

سومین تاج‌گذاری «فرستپن» در دوحه

مکس فرستپن، راننده هلندی تیم ردبول امشب در دوحه قطر، برای سومین‌بار پیاپی قهرمان فرمول یک شد و حالا با رکورد تاریخی شوماخر و همیلتون چهار عنوان فاصله دارد.

کد خبر: ۱۵۶۸۱۳
۲۲:۱۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

سومین تاج‌گذاری «فرستپن» در دوحه

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: سومین قهرمانی مکس فرستپن، راننده مطرح و هلندی تیم ردبول در قطر مسجل شد؛ آن هم در شبی پراتفاق و در مسابقه اسپرینت پرهیجانی که اسکار پیاستری راننده استرالیایی تیم مک لارن فاتح آن شد و مکس به رده دوم رسید.

در مسابقه اسپرینت امشب در پیست لوسیل قطر، مکس فرستپن پس از اینکه هم‌تیمی‌اش سرجیو پرز مکزیکی به دلیل حادثه از دور مسابقه خارج شد، قهرمانی‌اش برای سومین سال متوالی در فرمول یک مسجل شد و جشن گرفت.

سومین قهرمانی فرستپن در فرمول یک

در مسابقه اسپرینت که قبل از ریس فرداشب (یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰) برگزار شد، چند حادثه و ورود سیفتی کار (خودروی ایمنی) بار‌ها رده راننده‌ها را عوض کرد و در نهایت اسکار پیاستری جوان از مک لارن از جورج راسل راننده مرسدس سبقت گرفت و با لاستیک مدیوم به راحتی برنده شد. پس از او مکس فرستپن هلندی دوم شد و فریاد قهرمانی سر داد.

رده سوم هم به لندو نوریس، راننده مک لارن و هم‌تیمی پیاستری رسید که استارت خوبی در ابتدا نداشت، اما به موقع برگشت و روی سکوی سوم ایستاد.

سومین قهرمانی فرستپن در فرمول یک

فرستپن در فاصله شش مسابقه مانده به پایان فصل قهرمانی خود را قطعی کرد و حالا چشم به سال‌های بعد و تاریخ‌سازی بزرگ در رقابت با لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر افسانه‌ای (هر دو با ۷ قهرمانی) خواهد داشت.

سومین قهرمانی فرستپن در فرمول یک

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی