تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم

نکونام: ۶ هفته بازی نداشتیم!

جواد نکونام، سرمربی استقلال پس از برتری تیمش در رفسنجان گفت: ما حدود ۶ هفته بازی نداشتیم و از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم. بازیکنانمان را در تیم ملی و امید داشتیم و این شرایط را برای ما سخت کرد و ناقص تمرین کردیم.

کد خبر: ۱۵۶۸۱۲
۲۰:۴۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

نکونام:

دیدارنیوز: سرمربی استقلال گفت: امیدوارم در تعطیلات بتوانیم با تمام بازیکنان تمرین کنیم و برای شروع دوباره لیگ آماده باشیم.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر صحبت کرد که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است.

این پیروزی تقدیم به هواداران

این برد را به هوادران تبریک می‌گویم؛ هوادارانی که امروز بعد از مدت‌ها آمده بودند و توانستیم آن‌ها را بیبنیم. به بازیکنان و تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

شش هفته بدون بازی

ما حدود شش هفته بازی نداشتیم و از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم. بازیکنانمان را در تیم ملی و امید داشتیم و این شرایط را برای ما سخت کرد و ناقص تمرین کردیم. این هم ثمره آن بود. آخر بازی تیم خسته شده بود، چون بازی رسمی نداشتیم و فقط توانستیم بازی دوستانه داشته باشیم و این کار را سخت کرده بود.

با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم

بچه‌های ما زحمت کشیدند. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم و دیر به گل رسیدیم. وقتی گل زدیم بازهم موقعیت داشتیم، اما با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم. آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم، ولی در همین شرایط می‌توانستیم روی ضدحمله گل بزنیم چرا که کار کرده بودیم و می‌توانستیم حریف فشار می‌آورد و برای گل زدن تغییر تاکتیک می‌دهد. ولی این اتفاق رخ نداد و گل نزدیم.

برای ما این سه امتیاز مهم بود

اینکه توانستیم بازی را ببریم؛ تیم تلاش کند؛ زحمت بکشد و ۳ امتیاز بگیرد آن هم در حالی که مهمان بودیم و شرایط ایده آلی به خاطر حضور بازیکنان در اردو‌های ملی نداشتیم برای ما این سه امتیاز مهم بود. از هوادارانمان که امروز آمده بودند تشکر می‌کنیم. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم با تمام بازیکنان تمرین کنیم و برای شروع دوباره لیگ آماده باشیم.

حواشی حضور تماشاگران

درباره حواشی حضور تماشاگران در بازی باید بگویم که فوتبال با هواداران قشنگ است. وقتی می‌بینیم هواداران در استادیومی جو خوبی تشکیل می‌دهند و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دهند چرا همه استفاده نکنند و بازی بدون تماشاگر باشد؟ امیدوارم این اتفاقات در فوتبال ما نیفتاد و تماشاگران بیایند و لذت ببرند. این فوتبال برای مردم است و باید استفاده کنند.

دو اشتباه تاثیرگذار در روند بازی

درباره داوری بازی نیز بگویم که آقای اکرمی نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد، اما نیمه اول دو صحنه تاثیرگذار برای ما داشت. یکی از آن‌ها صحنه مشکوکی بود که چه داخل ۱۸ قدم و چه بیرون، خطا بود. صحنه دوم هم جایی بود که بازیکن حریف باید اخراج می‌شد، اما اخراج نکرد. این دو اشتباه تاثیرگذار در روند بازی بود. نیمه اول اصلا عصبی شدیم. صحنه اول اگر پنالتی نبود ایرادی ندارد، اما خطا که بود. در صحنه دوم نیز ما دور بودیم، اما ایشان که داور با تجربه و بین المللی است نباید اشتباه کند. من اینطور تفسیر می‌کنم که نیمه اول با توجه به اشتباهات، قضاوت خوب نبود، اما نیمه دوم قضاوت خوبی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی