تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

مس صفر - استقلال ۱؛ آسمان لیگ «آبی» شد!

تیم استقلال در بازی نه چندان جذاب این هفته در زمین مس رفسنجان، با گل به‌خودی میثم تیموری سه امتیاز گرفت و موقتا به صدر جدول لیگ برتر چسبید.

کد خبر: ۱۵۶۸۰۷
۱۸:۱۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ مس صفر - استقلال ۱ +ویدیو

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم استقلال با برتری مقابل مس رفسنجان موقتا صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش دیدارنیوز، در ادامه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر، امروز (شنبه) شاگردان جواد نکونام در رفسنجان با گل به خودی میثم تیموری به سه امتیاز مهم خارج از خانه رسیدند و با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور تبریز صدر جدول را آبی کردند.

مس در این بازی خانگی هر چه تلاش کرد به نتیجه نرسید و اشتباه بزرگ یک بازیکن خودی سه امتیاز را از آن‌ها گرفت.

این چهارمین برد تیم نکونام در فصل جدید بود و در صورت توقف پرسپولیس برابر گل‌گهر، استقلال می‌تواند در صدر جدول بماند.

از نکات حاشیه‌ای این بازی، کیفیت بسیار پایین پخش زنده از شبکه سه سیما بود که ظاهرا قرار نیست دوربین‌های صداوسیما پس از چند دهه (!) تکانی بخورد و همچنان کیفیت تصاویر مانند همان دوران است.

در ادامه گزارش این بازی را می‌خوانید.

بعد از وقفه‌ای طولانی در لیگ برتر که صدای مربیان و بازیکنان را هم بابت برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ درآورد، هفته هفتم لیگ برتر از روز پنجشنبه آغاز شده و تیم‌های ذوب‌آهن، تراکتور، پیکان و فولاد خوزستان برابر حریفان خود پیروز شده‌اند که تراکتور با چهارمین برد پیاپی خود موقتا صدرنشین شد و فولاد با سرمربی جدیدش بالاخره به اولین پیروزی فصل برابر هوادار رسید.

ترکیب مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، سجاد شهباززاده، لوسیانو پریرا
سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال تهران: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، محمدزبیر نیک‌نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی
سرمربی: جواد نکونام

گزارش زنده؛ مس صفر - استقلال صفر/ پخش بی‌کیفیت!

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۴: ضربه ایستگاهی تماشایی علی عدنان به تور کنار دروازه استقلال برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۲۰: ارسال جعفر سلمانی از سمت چپ زمین و ضربه سر آرمان رمضانی در بهترین موقعیت برای استقلال تبدیل به گل نشد و به تور کنار دروازه خورد.

گزارش زنده؛ مس صفر - استقلال صفر/ پخش بی‌کیفیت!

دقیقه ۲۱: صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی خط محوطه جریمه مس در برخورد محمدی و میثم تیموری با ادامه بازی از سوی حسن اکرمی مواجه شد.

دقیقه ۳۲: بازی همچنان بدون گل در جریان است و نکته عجیب کیفیت پایین پخش زنده این دیدار در شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی است که مانند بازی فولاد و پرسپولیس به شدت بی‌کیفیت حتی در حالت HD است!

گزارش زنده؛ مس صفر - استقلال صفر/ پخش بی‌کیفیت!

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۵۲: گل اول برای استقلال! ارسال یک توپ از سوی مهری با اشتباه میثم تیموری همراه شد تا این بازیکن دروازه تیم خود را به اشتباه باز کند.

گزارش زنده؛ مس صفر - استقلال ۱ +ویدیو

گزارش زنده؛ مس صفر - استقلال ۱ +ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی