تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

ترکیب استقلال در رفسنجان مشخص شد

تیم استقلال امروز (شنبه) در رفسنجان به دیدار مس این شهر خواهد رفت؛ دیداری که ابتدا قرار بود با حضور محدود تماشاگران برگزار شود اما هیات فوتبال استان کرمان اعلام کرد که بازی مس رفسنجان - استقلال بدون تماشاگر برگزار می‌شود. با این حال گفته می‌شود در این هرج و مرج فوتبالی و مشکلات مدیریتی قرار است با درصدی از تماشاگران باشد!

کد خبر: ۱۵۶۸۰۳
۱۷:۴۳ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

ترکیب استقلال در رفسنجان مشخص شد

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: ترکیب استقلال در مصاف با مس رفسنجان مشخص شد.

تیم استقلال در هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز برابر مس رفسنجان به میدان می‌رود؛ دیداری که پیش از شروع آن درگیری لفظی مسوولان دو باشگاه در رسانه‌ها درباره زمین، حضور تماشاگر و .. اوج گرفت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، سعید مهری، کوین یامگا و آرمان رمضانی.

تسنیم نوشت: نامه هیئت فوتبال استان کرمان مبنی بر عدم حضور تماشاگر در بازی مس رفسنجان - استقلال، برای صبح امروز و قبل از تصمیم‌گیری برای حضور ۴۰ درصدی هواداران در ورزشگاه بوده و آخرین خبر حاکی از آن است که درصدی از ظرفیت ورزشگاه به هواداران دو تیم اختصاص داده خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی