تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

زلزله، مدارس تایباد را تعطیل کرد

رئیس اداره آموزش و پرورش تایباد گفت: در پی وقوع ۴ زمین‌لرزه در کشور افغانستان تمامی مدارس این شهرستان نیز تعطیل شدند.

کد خبر: ۱۵۶۷۸۸
۱۱:۵۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

زلزله، مدارس تایباد را تعطیل کرد

دیدارنیوز: محمود افکن پور اظهار کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با فرماندار شهرستان تمامی مدارس صبح و عصر امروز شنبه ۱۵ مهرماه تعطیل شدند.

وی عنوان کرد: تعطیلی مدارس در پی وقوع چند زمین‌لرزه در این شهرستان و به تبع نگرانی شدید خانواده‌ها بود، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی در مدارس نداشتیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش تایباد با بیان اینکه، چون خانواده نگران فرزندانشان بودند مدارس تعطیل شدند، بیان کرد: امیدواریم هیچ گونه مشکلی برای خانواده و دانش‌آموزان نیز به وجود نیاید.

وی از ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۲۱۰ مدرسه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اگرچه برای استحکام بنای مدارس در این مدت اتفاقات خوبی در شهرستان افتاده است، اما هنوز در روستا‌ها مدارسی داریم که قدیمی‌ساز هستند.

افکن پور با اعلام اینکه تمامی مدارس استاندارد‌های ساختمانی را دارند، بیان کرد: با توجه به اینکه ابتدای امسال مانور زلزله را در سطح مدارس داشتیم و یکسری آموزش‌های اولیه با همکاری هلال‌احمر، شبکه بهداشت، نیرو‌های بسیج داده شده است، امیدواریم هیچ‌گونه اتفاقی نیفتد و آموزش‌هایی که دانش‌آموزان فرا گرفته‌اند را در این مواقع به خوبی بتوانند اجرا کنند.

زلزله شدیدی ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه و ۲ ثانیه این شهرستان را لرزاند. به دنبال این زمین‌لرزه گروه‌های ارزیاب از شهرستان تایباد به منطقه اعزام شده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی