تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رادان مطرح کرد

پلیس زن همراه با پلیس مرد نقش‌آفرینی می‌کند

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی اظهار داشت: پلیس زن مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه می‌گذارند و نقش مهمی در اجرای ماموریت‌های پلیس دارد.

کد خبر: ۱۵۶۷۶۵
۰۸:۰۶ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

پلیس زن همراه با پلیس مرد نقش‌آفرینی می‌کند

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس زن مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه می‌گذارند و نقش مهمی در اجرای ماموریت‌های پلیس دارد.

مراسم صبحگاه انتظامی کل کشور صبح امروز ۱۵ مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی با حضور سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی و دیگر رؤسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد.

سردار رادان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: بی‌شک ثمره اقدامات ماموران پلیس در طول شبانه‌روز و در همه مأموریت‌های پیش رو آسایش و امنیت برای مردم است.

وی افزود: پلیس زن مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه می‌گذارند و نقش مهمی در اجرای مأموریت‌های پلیس دارد.

رادان گفت: برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، مفسدان ارزی و ... باعث شده تا پلیس جمهوری اسلامی را پلیس مهربان، اما مقتدر جلوه دهد.

فرمانده کل انتظامی گفت: امسال به معنی واقعی باید در جهت شهروند قانون مدار، پلیس خدمت‌گذار قدم برداریم تا بتوانیم پلیس در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: امروز پلیسی داریم که در تمامی صحنه‌ها حضور دارد، این پلیس هم در جبهه مقاومت کمک می‌کند و هم در مأموریت‌های داخل کشور؛ هدف این پلیس خدمت است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی