تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سومین باخت در انتخابی المپیک پاریس

افتضاح والیبال؛ چِک المپیک نقد نشد؟

تیم ملی والیبال مردان کشورمان پس از کسب مدال طلای بازی‌های هانگژو، حال و روز خوشی در انتخابی المپیک پاریس ندارد و دقایقی پیش سومین باخت در ۴ بازی اخیر خود را پذیرفت تا مشخص شود که مسوولان تا حدود زیادی المپیک پاریس را فدای یک مدال آسیایی کرده‌اند؛ حالا باید منتظر یک معجزه بزرگ بود تا خلاف این ثابت شود اما روند کار تیم چیز دیگری را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۵۶۷۲۶
۱۸:۵۳ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

جمهوری چک ۳ - ایران یک؛ چَک خوردیم!

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل چک شکست خورد.

ایسنا نوشت: «تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود از رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف چک رفت و سه بر یک (۲۵ - ۱۷، ۲۵ - ۲۲، ۲۱ - ۲۵ و ۲۰) نتیجه را واگذار کرد.

تیم ایران در دو ست اول این دیدار عملکرد خوبی نداشت و نتیجه را واگذار کرد، اما در ست سوم به بازی برگشت و کار را به ست چهارم کشاند. در ست چهارم هم رقابت نزدیکی با حریف خود داشت، اما در امتیازات پایانی چک جلو افتاد و برنده شد.

ترکیب تیم ایران: محمد موسوی، محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد، ولی زاده، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار و آرمان صالحی

سرمربی: بهروز عطایی

ترکیب تیم چک: لوکاس واسینا، جان هادراوا، پتر اسپولاک، آدام زاجیچ، یاکوب یانوش، یان گالابوف و میلان مونیک

سرمربی: یری نوواک

تیم ایران که در سه دیدار قبل خود مقابل آلمان و اوکراین شکست خورد و برابر قطر به پیروزی رسید، از ساعت ۲۰ جمعه، ۱۴ مهر در پنجمین مسابقه به مصاف ایتالیا می‌رود.»

به گزارش دیدارنیوز، صابر کاظمی با کسب ۱۹ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این دیدار را از آن خود کرد و لوکاس واسینا بازیکن شماره ۱۱ جمهوری چک با ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی