تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
در پی درگذشت نیما کشوری

دکتر مهرعلیزاده تسلیت گفت

محسن مهرعلیزاده، در پی فوت دردناک و نابهنگام نیما کشوری -فعال رسانه، حقوق‌دان، عضو سابق شورای مرکزی حزب جمهوریت و مسئول فضای مجازی ستاد مهرعلیزاده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰- پیام تسلیتی صادر کرد.

کد خبر: ۱۵۶۷۱۴
۱۵:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: محسن مهرعلیزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، معاون پیشین رییس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دوره اصلاحات و نامزد دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، به مناسبت درگذشت نیما کشوری پیام تسلیتی صادر کرد.

مهرعلیزاده نوشت: «خانواده مکرم کشوری؛ خبر جانگداز فقدان جوانی رعنا، لایق، دانا، کاردان، صادق و وفادار از آن خانواده محترم -نیمای عزیز- واصل و عمیقا مایه تالم خاطر و تاثر گردید».

وی افزود: «اینجانب از نیمای عزیز، دوست داشتنی و مهربان که با دکترای حقوق در رشته کاری و علمی خود و نیز عرصه مطبوعات و رسانه، زبانزد خاص و عام بود، جز کاردانی، سخت‌کوشی، صداقت و وفاداری ندیدم و یاد و خاطرش در نزد بنده و سایر دوستانش تا ابد، به نیکی به یادگار خواهد بود».

محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت

معاون سید محمد خاتمی و رئیس سازمان تربیت بدنی در دوره اصلاحات در پایان این پیام خاطرنشان کرد: «ضمن عرض تسلیت به آن خاندان محترم، از درگاه ایزد منان برای این عزیز تازه سفر کرده، آرامش روح و سعادت ابدی و برای بازماندگان عزیزش صبر و شکیبایی مسالت دارم».

به گزارش دیدار، نیما کشوری روز دوشنبه با خانواده برای گردش و تفریح به استان گیلان سفر کرده بود و در حین شنا در سواحل استان گیلان در دریا غرق شد و جان باخت. مراسم خاکسپاری ترحیم نیما کشوری روز پنجشنبه در زادگاهش خرم آباد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی