تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

نساجی ۰ - الهلال ۳؛ زورمان به تیم «نیمار» نرسید!

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم الهلال عربستان با گلزنی ستاره بزرگ خود نیمار سه امتیاز مهم را از نساجی ایران گرفت و در گروه چهارم ۴ امتیازی شد.

کد خبر: ۱۵۶۶۷۷
۱۹:۴۷ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - الهلال ۰

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: در نبرد بزرگ شاگردان مهدی رحمتی برابر ستاره‌های گران‌قیمت الهلال در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی تهران، نساجی برابر حریف قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با سه گل مغلوب این تیم شد.

الکساندر میتروویچ، نیمار و صالح الشهری گلزنان الهلال در این بازی بودند.

در این بازی جنجالی و پرحاشیه که کمک داور ویدیویی هم نقش مهمی داشت، امیرمحمد هوشمند و سلمان فرج از دو تیم در دقیقه ۳۸ به دلیل درگیری فیزیکی از زمین اخراج شدند.

پرتاب اشیا و بطری از سمت سکو‌های تماشاگران به زمین و بازیکنان الهلال هم از جمله حواشی عجیب و دور از انتظار این بازی بود که ممکن است با جرایم نقدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه باشد.

الهلال پس از این برد پرگل، صدرنشین گروه شد و نوبهار ازبکستان هم با برد سه گله برابر بمبئی سیتی هند به رده دوم صعود کرد و نساجی سه امتیازی، سوم شد.

نساجی ۰ - الهلال ۳؛ زورمان به تیم «نیمار» نرسید!

در ادامه گزارش این بازی را مشاهده می‌کنید.

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - الهلال ۱/ اسکورت بازیکن عربستانی به تونل! +ویدیو

ترکیب نساجی ایران: محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی
سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب الهلال عربستان: محمد العویس، محمد البریک، کالیدو کولیبالی، علی البلوشی، یاسر الشهرانی، محمد ابراهیم عبدالله کنو، سلمان الفرج، مالکوم، ریکاردو دلگادو، نیمار، الکساندر میتروویچ
سرمربی: ژرژ ژسوس

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۳: قائدرحمتی اولین خطر جدی را روی دروازه الهلال به وجود آورد که ارسال توپ از ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه سر شماره ۱۱ نساجی را محمد العویس دراختیار گرفت.

دقیقه ۴: نیمار با حرکت تکنیکی خط دفاعی نساجی را بهم ریخت و تا پشت محوطه جریمه پیش رفت که پاس در عمق او را میشل با پاس در عرض به مقابل دروازه فرستاد تا الکساندر میتروویچ گلزنی کند، اما داور چینی پس از نظر کمک‌های ویدئویی خود این گل را مردود کرد و آفساید مهاجم صربستانی الهلال را گرفت.

دقیقه ۱۳: ارسال محمد البریک از سمت راست زمین در محوطه جریمه به میتروویچ رسید که شوت روی پای این بازیکن را مظاهری به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۱۸: گل اول برای الهلال! سعودی‌ها روی ارسال محمد البورایک و ضربه سر الکساندر میتروویچ به گل اول این بازی رسیدند.

 

دقیقه ۳۱: بازیکنان دو تیم در یک صحنه باهم به درگیری فیزیکی پرداختند که این اتفاق خیلی زود رفع شد. ضمن اینکه برخی تماشاگران به زمین چمن اشیا و بطری پرتاب کردند که صحنه جالبی رقم نخورد.

دو کارت قرمز! پس از پایان درگیری و بررسی کمک داور ویدیویی، امیرمحمد هوشمند و سلمان فرج از نساجی و الهلال اخراج شدند.

 

سلمان فرج، بازیکن عربستانی الهلال پس از اخراج از زمین به دلیل پرتاب اشیا از سمت تماشاگران موفق به خروج از زمین نشد و به میانه زمین بازگشت تا اینکه بازیکنان نساجی از جمله رشید مظاهری او را به تونل اسکورت کردند!

پس از ۱۳ دقیقه وقت اضافه، نیمه اول با برتری یک بر صفر الهلال به پایان رسید.

نساجی ۰ - الهلال ۳؛ زورمان به تیم «نیمار» نرسید!

نیمه دوم هم برای نساجی خوب شروع نشد

دقیقه ۵۱: محمود قائدرحمتی به خوبی در مسیر شوت محکم محمد کنو قرار گرفت و اجازه نداد شوت این ملی‌پوش عربستانی به سمت دروازه نساجی برود.

دقیقه ۵۲: میشل بهترین فرصت را داشت تا دروازه نساجی را برای دومین بار باز کند، ولی شوت زمینی او را مظاهری به زیبایی با پا مهار کرد.

دقیقه ۵۳: شوت پای چپ پرقدرت آزادی با پای چپ از پشت محوطه جریمه را محمد العویس با شیرجه تماشایی دفع کرد.

دقیقه ۵۸ گل دوم الهلال! نیمار روی بهم ریختگی خط دفاعی نساجی و با پاس ناصر الدوساری در ورزشگاه آزادی گلزنی کرد تا کار نساجی حسابی سخت شود.

 

دقیقه ۶۱: کولیبالی با توپ گیری عالی در زمین خودی در شرایطی که صحنه مشکوک به خطا روی قائدرحمتی بود، ضد حمله سریعی زد و تا پشت محوطه جریمه نساجی پیش رفت که پاس در عمق او و ضربه فنی نیمار به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و دفع شد.

دقیقه ۷۰: شوت سنگین اسماعیل بابایی پس از برخورد به تیر دروازه الهلال از روی خط برگشت، اما کمک داور ویدیویی این صحنه مشکوک به گل را مورد بررسی قرار نداد.

دقیقه ۹۰+۳: گل سوم الهلال! در حالی که نساجی برای گلزنی تلاش می‌‍‌کرد یک کرنر از نیمار و شوت الشهری گل سوم سعودی‌ها را به همراه داشت.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی