تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل آبفای البرز گفت: تا پایان مهر ماه تصفیه خانه فاضلاب شهر مهستان (شهر جدید هشتگرد) وارد مدار بهره برداری می‌شود.

کد خبر: ۱۵۶۶۰۰
۱۳:۲۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهستان به بهره‌برداری می‌رسد

 

دیدارنیوز ـ استان اردبیل: حمیدرضا نامداری روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ گفت: در حال حاضر چهار تصفیه خانه فاضلاب در دست ساخت و تکمیل است و با پیگیری‌های مستمر و اقدامات صورت گرفته و تسریع در عملیات اجرایی تصفیه خانه‌های فاضلاب کرج و مهستان و نیز دو پکیج تصفیه فاضلاب در روستا‌های فشندک و زیدشت طالقان این تصفیه خانه‌ها به زودی و تا آخر امسال به ترتیب به بهره برداری می‌رسند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر فرآیند بخش مایع تصفیه خانه فاضلاب کرج به صورت آزمایشی وارد مدار شده است، گفت: ساخت استریم (قسمت) دوم از مدول (بخش) اول تصفیه خانه فاضلاب مهستان با جدیت و سرعت در حال انجام است و تاکنون ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با بهره برداری نهایی از آن با ظرفیت ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز، جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر را زیر پوشش شبکه فاضلاب خواهد برد.

نامداری هزینه ساخت این قسمت از تصفیه خانه را ۵۸ میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: قسمت اول از بخش اول این تصفیه خانه در سال ۱۳۹۵ وارد مدار شده و با ظرفیت ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر را زیر پوشش شبکه فاضلاب دارد که با بهره برداری از قسمت جدید، جمعیت زیر پوشش شبکه فاضلاب دو برابر شده و به ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

 

 

برچسب ها: اردبیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی